User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 06:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > scarena.exe
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
scArena.exe
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kmhr72
Suspended due to non-functional email address
_
27. toukokuuta 2008 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kenelläkään mitään hajua, mistä tuon ko. sovelluksen saa ladattua? Download NetAnttilan soitin ei toimi ilman sitä.
Googlella yritin etsiä, mutta yksikään siellä olevista linkeistä ei antanut mitenkään selvää vastausta asiaan.
Senior Member
_
27. toukokuuta 2008 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://download.netanttila.com/kayttoohjeet/ sivun oikeassa yläkulmassa : lataa soitin tästä.....???!!!

kmhr72
_
27. toukokuuta 2008 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä tiedän kyllä mistä se SOITIN ladataan ( olen sen ladannut pariin otteeseenkin), mutta kun se ei toimi ilman tuota scArena.exe juttua ja sitä ei koneen prosesseissa ole!
Senior Member

10 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2008 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritäppä katsoa virustorjuntasoftastasi, jos se olisi siellä jotenkin blockattuna tai vastaavaa. Neuvoa en osaa muutakuin Pandan käytössä.

kmhr72
_
27. toukokuuta 2008 @ 20:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsoin F-Securen nettiturvan ja siellä ei ole mainintaa missään tuosta scArena.exestä. Palomuurikin toimii tuon nettiturvan kautta ja siinäkään ei ole ongelmia, joten mun on nyt vaan haudattava toiveet saada tähän Vistaan toi sotin:( Ketuttaa!
Alan oleen täysin kypsä koko Vistaan! XP:ssä ei tämmöstä ongelmaa ollut.
Senior Member
_
27. toukokuuta 2008 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heivaa se Visva v.....n, ja palaa siihen mikkisoftaan joka toimii!

"Mikään tieto ei ole turhaa, paitsi jos sitä ei jaa muille"
kmhr72
_
27. toukokuuta 2008 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Palaisin jos voisin. Tää on vuokrakone (onneks).
Mistähän sitä hommais nyt musiikin suoraan koneelle? Enkä tarkoita nyt mitään laittomia ohjelmai=) Vaan ihan ostaisin sitä.
Senior Member

10 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2008 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuommoista taistelua se joskus on laillisesti musiikkinsa hommata :) Laittomastihan siihen ei tarvi parhaimmillaan kuin hakusanan ja hiiren klikkauksen.

Oletkos iTunesia ajatellut?

Mainos
_
__

_
kmhr72
_
12. kesäkuuta 2008 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse asiassa, mä latasin iTunesin hiljan tähän koneelle=)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > scarena.exe

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy