User Käyttäjä Salasana  

maanantai 4.8.2025 / 13:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > ilmaiset kotisivut/foorumit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ilmaiset Kotisivut/Foorumit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Peqo
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2008 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mietin tässä entä onko todellakin mahdollista tehdä käytännöllisiä, hyviä ja ilmaisia kotisivuja tai foorumeita?

Kertokaa linkkejä ja hieman informaatioita esimerkiksi kokemuksista tai yleisesti laadusta...

Yleiset huonot puolet ilmaisissa sivuissa:

- Mainokset

- Valikoima

- Osoite (http://www.bläblä/bäläbälä/blääblää/omatsivut/)
Peqo
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2008 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Member

8 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2008 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suomalaisia ilmaisen webhostin tarjoajia ainakin:
- servut.us
- arkku.net

Kummassakaan ei mainoksia / muuta ylimääräistä ja osoite muotoa omatsivut.servut.us / servut.us/omatsivut

Ja jos ei hallitse sivujen tekoa niin netti on täynnä kaikenlaisia pohjia joten google tässä apuna.

Moderator

14 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2008 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Mietin tässä entä onko todellakin mahdollista tehdä käytännöllisiä, hyviä ja ilmaisia kotisivuja tai foorumeita?

Miksi kaikki pitäisi tarjoilla pöytään valmiina ilmaiseksi? Tehdäänkö monessakin ravintolassa niin, että saat mitä haluat ja ilmaiseksi?

Kannattaa opetella itse tekemään sivuja, se on edullisin tapa tehdä kotivut. Foorumit saa helposti sitten upotettua ohjeiden avulla omille sivuille, valmiita foormeita kun tarjotaan joka paikassa. phpBB varmasti suosituin.

Mutta se siitä. Itse suosittelen arkku.net sivua. Pistät vain asiallisen hakemuksen ja saat domainin joka on, kuten stay kertoi, muotoa xxxx.arkku.net jossa tuo xxxx on valitsemasi tunnus tai nimi, miten sen nyt haluaa sanoa. bravenet.com on myös yksi hyvä sivu, joka tarjoaa ilmaisen osoitteen ja helpon "kotisivukoneen" jossa vaihe vaiheelta tehdään sivut, ilmaiseksi.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Peqo
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2008 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote:
Lainaus:

Miksi kaikki pitäisi tarjoilla pöytään valmiina ilmaiseksi? Tehdäänkö monessakin ravintolassa niin, että saat mitä haluat ja ilmaiseksi?
Siis minulle on oikeastaan ihan sama millä tavalla se tehdään itse vai valmis pohja. Huonona puolena on jonka jo tuossa esitinkin että valmiissa pohjissa ei ole niin suurta vaikutusvaltaa ja valikoimaa kuin itse tehdyissä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. toukokuuta 2008 @ 16:55

Mainos
_
__

_
Member

8 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2008 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Siis minulle on oikeastaan ihan sama millä tavalla se tehdään itse vai valmis pohja. Huonona puolena on jonka jo tuossa esitinkin että valmiissa pohjissa ei ole niin suurta vaikutusvaltaa ja valikoimaa kuin itse tehdyissä.
No siinä tapauksessa suosittelisin itse väsäämään ne sivut, kyllähän ne nettiin saa laitettua ilmaiseksi. phpBB foorumi todella hyvä, jossa paljon kaikkia ominaisuuksia.

Olisiko vielä jotain kysymyksiä? Niin voihan sen fooruminki itse koodata, valitettavasti siihen tarvitaan jo vähän enemmän skilliä. Ohjeita ja vinkkejä koodaamiseen ja mihin vain löytyy googlesta.

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > ilmaiset kotisivut/foorumit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy