User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 15:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > abit ip34-e ja intel core 2 duo e8200 ongelmia?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Abit IP34-e ja Intel core 2 duo e8200 ongelmia?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
naaic
Junior Member
_
28. toukokuuta 2008 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli aattelin kysyä onko ton ip35-e emon ja e8200 prossun kanssa jotain ongelmia ? kun olen semmoista vähän kuullut, kun mietin vaan että kun ne on jo minull tilauksessa että olenko tehnyt virhe ostoksen?
naaic
Junior Member
_
28. toukokuuta 2008 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli siis onko yhteensopiva? toiset sanoo että on ja toiset että ei eli osaisiko joku sanoa varmaksi että toimii?
BolderDaz
Junior Member
_
29. toukokuuta 2008 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimii - itselläni tuollainen kokoonpano.
naaic
Junior Member
_
29. toukokuuta 2008 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli toimii no hyvä, mitenkäs tarvitsiko tehdä mitään bios päivityksiä vai toimiko ihan hyvin ilman mitään päivityksiä? Emon ostin noin 1kk sitten ja varmaan huomenna tulee prossu niin en tiedä vielä mikä bios omassa on.
BolderDaz
Junior Member
_
29. toukokuuta 2008 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimii ilman mitään päivityksiä. Itse päivitin tänään uusimpaan biosiin kuitenkin. Saattoi olla turha päivitys. Emon mukana tulee Abit EQ ohjelma jonka avulla biosin päivittäminen on helppoa. Lataat ensin vain haluamasi biosin ja sitten avaat sen EQ -ohjelmalla. Thats it. Lue kuitenkin ohjeet ohjelmasta ensin.

Hiljainen ja viileänä toimiva kokoonpano tämä kuitenkin on - mielestäni hyvä ostos hinta/laatu-suhteeltaan.
naaic
Junior Member
_
29. toukokuuta 2008 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu minua jo alkoi pelottaa että tarvitsisi päivittää jotta toimisi kun olen jostain niin lukenut, eikä minulla olisi ollut sopivaa toista prossua että olisin voinut päivittää. No jospa minä saisin toimimaan ekaa kertaa nimittäin kasaan konetta :) (huhhuh että helpotti tuo tieto , olen jo monta päivää miettinyt että menikö nyt rahat hukkaan)Pitää huomenna täällä kysellä jos on ongelmia...

osaako muuten joku sanoa että pitääkö minun tehdä kokoamisen jälkeen biosissa jotain ?? vai voiko suoraan ruveta asentamaan käyttistä?
Senior Member

2 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2008 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletuksena bios:issa on buuttaus asetettu CD:lle ensisiaisena eli pääset suoraan asentaa käyttistä.
Mainos
_
__

_
naaic
Junior Member
_
29. toukokuuta 2008 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis tarkoitin että pitääkö siellä säätää jotain ennen kuin aloitan käyttiksen asentamisen, esim kellon ajan, päivämäärän tai jotain muuta vastaavaa ??
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > abit ip34-e ja intel core 2 duo e8200 ongelmia?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy