User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 19.11.2025 / 10:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows error pelin kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows error pelin kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
30. toukokuuta 2008 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietokone: Fujitsu siemens amilo (kannettava)
Peli: Ragnarok Online 2
Näyttis: ATI RADEON XPRESS 200M
RAM: ~500mb

Pelin laitevaatimukset:
# Pentium 4 CPU, 1.4GHz
# 512 MB RAM
# GeForce 3Ti/Radeon 8500
# Win 98/ME/2000/XP

Kun käynnistän tuon pelin, peli käynnistyy varsin normaalisti. Pääsen pelin kirjautumiskohtaan asti, ja sitten minulle ilmestyykin windows errori jossa sanotaan että "RagII.exe on havainnut virheen, ja tuote on suljettava...". Olen jo pelin foorumeilla kysellyt apua ja etsinyt vastaavia ongelmia, mutta kenelläkään ei vaikuta olevan samaa ongelmaa.

Heidän antamat neuvotkin ovat päivänselviä (kuten käynnistä tietokone uudelleen, asenna peli uudelleen, sammuta palomuuri, sammuta virustarkastus, lataa peli uudelleen, jne..) ja eikä mikään niistä auta. Olen tullut siihen tulokseen että itse pelissä ei ole vikaa, mutta koneessani on jotain. Olen jopa koittanut vaihtaa OS:in windows xp home:sta windows xp pro:hon ja ei siltikään auttanut.
Peli kuitenkin lähti toimimaan yhdellä toisella koneellani, mutta sillä en jaksa pelata koska se on hyvin paljon surkeampi kone kuin tämä ja sen takia peli tökkii siinä.

Keksisikö kukaan miksi minulle tulee tuo windowsin virheilmoitus kun kenellekkään muulle tutulleni ei tule? Olen päivittänyt DirecX uusimpaan versioon ja näyttistä en voi päivittää uudempaan kun en löydä päivitystä joka toimisi näyttikseni kanssa. Laitevaatimuksetkin pitäisi riittää...
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
31. toukokuuta 2008 @ 01:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vika ei välttämättä johdu tästä, mutta olisko liika hidas näyttis tohon peliin?
Vaaditaan
Ei ole xpress 200M
Sulta löytyy
Fillrate ja Bandwidth. Kun sun Bus width taitaa olla puolet 8500:sta.
X300:kin jää alle 8500:n
Uutta korttia valmistettu uudemmalla muistilla, mutta jotain on riisuttu, että halvalla on myyty.

Ketkä he neuvoo sammuta palomuuri, sammuta virustarkastus?
Online peliin!
Mietis toinenkin kerta neuvon järkevyyttä.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
jardixxx
Newbie
_
31. toukokuuta 2008 @ 02:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Junior Member
_
31. toukokuuta 2008 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mietinkin vähän että näyttis ei ehkä ole tarpeeksi hyvä, noh olen muutenkin uutta konetta laittamassa joten pitänee odotella siihen asti että pääsen pelaamaan ^^.
Ja kyllä tiesin että palomuurin/virustarkastuksen sammuttaminen on tyhmää.
Ja kun sanoin He tarkotin pelin foorumeilla olevia tukihenkilöitä tai muita käyttäjiä jotka neuvoivat muita..
Mainos
_
__

_
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
1. kesäkuuta 2008 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se niin oleellinen ollut tietää ketä ne he ovat.
Tyhmä teko samuuttaa noi, jos nettikaapeli on kiinni.
Voihan joku hakkeri antaa näppäränä tuon neuvon. Ja kun sun IP osoitteen voi nähdä kokoajan, niin tietää missä suojaamton kone löytyy.

Off-line yksinpeliä pelatessa, kun kaapelin irroittaa voi sammutella, nuo resursseja vievät palomuurin ja virustarkastuksen.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows error pelin kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy