Olen Counter-Strike 1.6 pelaaja niin kuin moni muukin. Tässä tänä aamuna kun aukaisin tietokoneen niin steam sanoi seuraavaa:
Mietin vain että mitenkähän tämä on mahdollista. Steam accountini ei ole joutunut vääriin käsiin (luultavasti) ainakaan en ole antanut sitä kellekkään kaverilleni ikinä lainaan enkä usko että kukaan keksisi salasanaani (yli 10 merkkiä pitkä eikä mikään sana)
Niin ja tietenkään itse en ole käyttänyt mitään huijaus juttuja. Ainut mitä olen räveltänyt on skinit ja niitäkin huonolla menestyksellä. Tämän ohjeen mukaan yritin skinejä vaihtaa, mutten kuiteknaan onnistunut:
En todellakaan ymmärrä miten tämä on mahdollista. Uusi cs1.6 accountti maksaa sen ~10e eli ei paljoa, mutta voisi nyt ihan huvikseen valittaa tästä tai pyytää edes selvitystä että miten tämä on mahdollista. Todella eriskummallinen tapaus :/
Kysyisinkin että minne voisin laittaa palautetta menemään tai mistä voisin vaatia selitystä tähän juttuun?
KiitosJaKumarrus jos jaksoitte epäselvän sepostuksen lukea.
Ensinnäkin ei ne Vac bannit tule syyttä.Joko olet itse koodannut ja yrität epätoivoisesti tuolla tarinallasi ihmisiä huijata tai joku joka on saanut tietää salasanasi on tehnyt kiusaa..
Tuosta nyt kyllä on ihan turha mennä valittamaan Steamille, mutta aina voi yrittää.Eiköhän siellä Steamin kotisivuilla ole ihan sellainen kohta jonne voit kertoa päivän tapahtumat.
No oletpa jyrkkä. Kyllä tässä ihan näin on käynyt etten todellakaan tiedosta mistä syystä vac bannit ovat tulleet. Väitä mitä väität. Steami on päivittänyt itseään nähtävästi tänään. Oma lottoni on että sen seurauksena jotenkin tullut bannit.
Saatko avattua Steamin ja sieltä file ja settings,mitä lukee kohdassa Vac status? Sammuta steam, avaa steam kansio ja poista ClientRegistry.blob tiedosto ,käynnistä steam, se lataa sen tiedoston uudestaan.Katso uudestaan sieltä settingsistä Vac status kohdasta,mitä se sanoo sitten.
Lainaus:Saatko avattua Steamin ja sieltä file ja settings,mitä lukee kohdassa Vac status? Sammuta steam, avaa steam kansio ja poista ClientRegistry.blob tiedosto ,käynnistä steam, se lataa sen tiedoston uudestaan.Katso uudestaan sieltä settingsistä Vac status kohdasta,mitä se sanoo sitten.
Ei, ei, ei. Tiedoston poistamista suositellaan yleensä Steam ID User Ticket -virheilmoituksesta kärsiville. VAC -banneihin tai sen näkyvyyteen ei mitenkään.
Ja kyllä VAC -banneja voi tulla "tahattomasti". Kuten tiedämme, VAC on vasta alakouluasteella ja lukuisat bugit sisältävät myös nämä vahinkobannit.