User Käyttäjä Salasana  

tiistai 2.9.2025 / 02:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ulkoinen kovalevy ei käynnisty "lock"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ulkoinen kovalevy ei käynnisty "LOCK"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

5 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2008 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kuten otsikko sanoo. Minulla on Lacien kovalevy jonka ostin jouluna ja nyt sitten kun ajattelin katsoa elokuvaa niin kovalevyyn ei tule minkäänlaista eloa. Eilen se toimi vielä kun ei mitään mutta sitten tänään nope. Eli onko tässä nyt pakko mennä hankkimaan uutta kaupasta vai onko mitään tehtävissä kovon sisällön pelastamiseksi? Siellä oli kuitenkin 250 GB tavaraa joka jää vähän nakertamaan. En ole heitellyt sitä seinään tai mitään vastaavaa.

Tuo minulla on

Muuten kun olen hellävaroen vähän käännellyt kovoa niin sieltä sisältä kuuluu pienen esineen ääni joka ei ole ennen kuulunut, joten oletan että sieltä on jokin osa lähtenyt. Saako noita mitenkään auki jos sen voisi itse pelastaa?

Member
_
6. kesäkuuta 2008 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1 vaihto ehto on että sielä on menny siru (joka lukee dataa levyltä) on osunu diskettiin..
saattaa olla että jos pojat ovat fiksuja ja laittasivat takuun kautta tavarat toiseen kovoon(uuteen)

kivaa..
Windows 7 Ultimate Edition x32
AMD Athlon 64, 3200+
2.0 @ 2.3 Ghz Vakaana
Idle 32-45 c. ras. 56-60 c.
Asus A8NE-FM
Sapphire Radeon HD 4770, 512 Mb
1512 Mb DDR
WDC WD1600JD-55HBB0 (170 GB)
Samsung 1TB SpinPoint F3 (1000 GB)
NZXT M59 Steel
Senior Member

5 tuotearviota
_
8. kesäkuuta 2008 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tullut nyt uskovaiseksi koska yön aikana on tapahtunut jtn outoa ja ulkoiseni toimii taas! En tiedä mistä syystä, mutta nyt voin taas katsoa elokuvia ja kuunnella musiikkia. Lukkoon tämä siis!

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ulkoinen kovalevy ei käynnisty "lock"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy