User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 21:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat - hijackthis -logit > hjt loki tarkistus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hjt loki tarkistus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ryyti22
Suspended due to non-functional email address
_
7. kesäkuuta 2008 @ 06:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei.

Olen aika tuoretapaus tällä sivustolla. Ja nyt haluaisin kysyä ammattilaisilta, miten hjt loki tarkistetaan ja miten toimin. Minulla Windous XP käyttöjärjestelmä. Siis olen aivan tietämätön, miten tulisi toimia. Koneeni kyllä toimii, mutta haluaisin opetella lisää näitä asioita. Olisin kiitollinen, jos joku antaisi minulle neuvoja tähän lokin tarkastukseen. Jonkin verran kyllä ymmärrän näitä juttuja koneesta, mutta en mene tekemään sitä, mitä en kerta osaa. Virus-suojaus on F-Cekure ja te ammattilaiset varmaan tiedätte XP:n sisällön. Asialla ei ole mikään kiire. Kiitos jo etukäteen.

Terv. ryyti22
MikroMake
AfterDawn Addict
_
7. kesäkuuta 2008 @ 06:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
ryyti22
Suspended due to non-functional email address
_
7. kesäkuuta 2008 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei.

Suoritin F-Cekuren ja advaren ohjelmat läpi. Löytyi muutama örkki ja poisti ne. Vaan itse lokia en nyt kyllä valitettavasti osaa lähettää. Tallensin lokin Programfailssiin, mutta sieltä en osaa kyllä jatkaa eteen päin. Minä tutkin asiaa ja jos onnistun niin, sitten lähetän sen lokin. On vielä opittavaa paljon. Ja kun tuo Englanti on kieli jota en ymmärrä. Mutta oikein paljon kiitoksia sinulle. Puhdisti konetta paljon örkeistä. Palaan asiaan, jos tulee ongelmia. Jos saan kysyä, niin onkos sinulla Skype? Mulla on ja tunnus on ryyti22 tai löytyy ainakin ryyti22@hotmail.com. Anteeksi, en tiedä saisiko näitä tietoja antaa, mutta ei ne mitään salaisia ole. Mutta kiitos vielä neuvoista. Oli apua.
Mainos
_
__

_
MikroMake
AfterDawn Addict
_
7. kesäkuuta 2008 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ryyti22:
...... Jos saan kysyä, niin onkos sinulla Skype?......
Mulla ei ole Skypea.

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Lataa uusin versio HijackThis-ohjelmasta täältä!

Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
HJT Logi 2 3. kesäkuuta 2014 Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit
HJT-logi ja vale-firefox ongelmia....virus koneella ? 4 6. toukokuuta 2014 Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit
HJT logi, kone jumittaa 1 3. huhtikuuta 2014 Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit
Näppäimistö sekoilee hjt log 1 2. huhtikuuta 2014 Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit
HJT-log ja Malwarebytes- log, Troijalainen? Apu tarpeen! 2 10. maaliskuuta 2014 Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit
HJT-loki, kone valtavan hidas ja perusskannereiden läpi ajamisella ei vaikutusta 1 19. helmikuuta 2014 Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit
probook 445 hjt-logit 1 19. tammikuuta 2014 Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit
HJT loki tarkastukseen 1 19. tammikuuta 2014 Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit
Win7 + HJT ongelma ja kummitteleva Mass effect 2 1 11. tammikuuta 2014 Windows -ongelmat
HJT-logia.. 1 9. tammikuuta 2014 Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat - hijackthis -logit > hjt loki tarkistus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy