Mikä hiirimatto mx518 hiirelle 0-20? hintaluokasta
|
|
opukka
Junior Member
8 tuotearviota
|
8. kesäkuuta 2008 @ 20:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei haluaisin tietää kun olen tilannut netistä mx518 hiiren että mikä olisi alle 20? (tiukka maximi hinta) hiiri matto sille hiirelle paras. Olisiko se joku jossa on taustavalo Allsop Mousepad Illuminated vai tällainen tätä on ehdotettu tälle hiirelle Extinctor Sharp Exel kummatkin näistä ovat pelihiirimattoja.
Kertokaa te mikä olisi tuon hintaluokan hiirimatto juuri mx518 hiirelle.
Pikaisiin kuulemii :D
|
opukka
Junior Member
8 tuotearviota
|
8. kesäkuuta 2008 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti opukka: Hei haluaisin tietää kun olen tilannut netistä mx518 hiiren että mikä olisi alle 20? (tiukka maximi hinta) hiiri matto sille hiirelle paras. Olisiko se joku jossa on taustavalo Allsop Mousepad Illuminated vai tällainen tätä on ehdotettu tälle hiirelle Extinctor Sharp Exel kummatkin näistä ovat pelihiirimattoja.
Niin lisäisin vielä että onko optiselle hiirelle karhea vai liukas pinta parempi? Kiitos hei
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
8. kesäkuuta 2008 @ 21:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti opukka: Hei haluaisin tietää kun olen tilannut netistä mx518 hiiren että mikä olisi alle 20? (tiukka maximi hinta) hiiri matto sille hiirelle paras. Olisiko se joku jossa on taustavalo Allsop Mousepad Illuminated vai tällainen tätä on ehdotettu tälle hiirelle Extinctor Sharp Exel kummatkin näistä ovat pelihiirimattoja.
Itelläni on toi MX518 just tolla Extinctor Sharp - matolla, toimii hyvin.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
8. kesäkuuta 2008 @ 23:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä mattona ultimat breahte. Tämmöinen halpa kangasmatto, mutta hyvinpä on toiminut mx518 kanssa. Ei syö tassuja eikä lähde isoa ääntä hiirtä liikutettaessa.
lol
|
opukka
Junior Member
8 tuotearviota
|
9. kesäkuuta 2008 @ 11:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OOIE: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti opukka: Hei haluaisin tietää kun olen tilannut netistä mx518 hiiren että mikä olisi alle 20? (tiukka maximi hinta) hiiri matto sille hiirelle paras. Olisiko se joku jossa on taustavalo Allsop Mousepad Illuminated vai tällainen tätä on ehdotettu tälle hiirelle Extinctor Sharp Exel kummatkin näistä ovat pelihiirimattoja.
Mutta onko se sinun Extinctor Sharp matto karhea vai liukas pintainen karhea maksaa 12? mutta liukas maksaa 19??
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
14 tuotearviota
|
10. kesäkuuta 2008 @ 14:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti opukka: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OOIE: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti opukka: Hei haluaisin tietää kun olen tilannut netistä mx518 hiiren että mikä olisi alle 20? (tiukka maximi hinta) hiiri matto sille hiirelle paras. Olisiko se joku jossa on taustavalo Allsop Mousepad Illuminated vai tällainen tätä on ehdotettu tälle hiirelle Extinctor Sharp Exel kummatkin näistä ovat pelihiirimattoja.
Mutta onko se sinun Extinctor Sharp matto karhea vai liukas pintainen karhea maksaa 12? mutta liukas maksaa 19??
Anteeksi etten ollut tarkempi :S.
Minulla on se kangasmatto eli eXel.
|