User Käyttäjä Salasana  

tiistai 3.2.2026 / 10:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > hl2.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hl2.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

7 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2008 @ 08:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mulla on tässä käytössä toinen kone, jossa on seuraavanlaiset specsit:

AMD Athlon XP 2400+
1024mb DDR
Ati Radeon 9600

Avaan siis CSS:ää, ja kun oon mennyt servulle, cs sulkeutuu ja tulee viesti "hl2.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava". Latasin eilen vielä uudet ajurit tähän näyttikseen AjuriApajasta, eikä siltikkään toiminut. Myöskään kone ei tunnu yhtään lämpimältä, joten tuskin on ylikuumenimis ongelmia.
Junior Member

7 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2008 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tapahtu sama homma, eri virheilmotus:
"käsky osoitteessa 0x10803e2c" viittasi muistiin osoitteessa 0x0e5aa1a0". Muisti ei voi olla "read" Lopeta ohjelma napsauttamalla OK"
Member

1 tuotearvio
_
9. kesäkuuta 2008 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli sama ongelma pari vuotta sitten nyt en muista mitä tein että sain pelaan.Asennappa uudestaa
Junior Member

7 tuotearviota
_
9. kesäkuuta 2008 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo poistin koko steamin ja latasin uudellee, eipä toiminu.
Member
_
9. kesäkuuta 2008 @ 23:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkä käyttiksen mahdat omistaa?
Panda8
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2008 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on kans sama ongelma paitsi että mul tulee toi 'hl2.exe on havainnut virheen, tuote on suljettava' jo siinä heti ku käynnistää pelin.
Mainos
_
__

_
Junior Member

7 tuotearviota
_
10. kesäkuuta 2008 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, mullon xp tässä, mut enää ei oo toi hl2.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava, vaan virtalähteest loppuu kait teho, pääsen cssään, pääsen servulle, pystyn pelaa joku 30 ja kone buuttaa itestää
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > hl2.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy