User Käyttäjä Salasana  
   
perjantai 23.5.2025 / 16:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > fujitsu-siemens ja naurettava asiakaspalvelu
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Fujitsu-Siemens ja naurettava asiakaspalvelu
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
yaibal
Junior Member
_
12. kesäkuuta 2008 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Hei,

Pahoittelut asian viivästymisestä, selvitin asiaa ja kävi ilmi, että koneeseenne ei olla viime kerralla huollossa vaihdettu näytönohjainta. Kone on ainoastaan putsattu.

Mielestäni koneeseen tulisi vaihtaa näytönohjain, on selvää että laitteen ei tulisi käyttäytyä kuvailemallanne tavalla. Minun täytyy kuitenkin mainita, että jos koneesta ei vikaa löydä, tulee asian tiimoilta tarkastusmaksu.

Vastatkaa alla olevaan purkkivastaukseen mahdollisimman tarkasti, niin huollolle ei jää mitään epäselvyyttä, miten he voivat toistaa ongelmanne.

Jotta laite saadaan huoltoon nopeasti, tulee teidän kirjoittaa vastauksena tähän viestiin teidän täydelliset yhteystiedot, koneen sarjanumero ja lyhyt vikakuvaus. Näin saan tilattua koneelle huollon nopeasti."

Ostin tämän kannettavan ennen 2008 vuotta ja on ollut siitä asti kolme kertaa huollossa, ensimmäisellä kerralla "putsasivat pölyt". Toisella kerralla vaihtoivat näytönohjaimen ja olen 4 kuukautta riidellyt heidän kanssaan että mikä voisi olla ongelmana ja yllätysyllätys nythän se selviääkin että he eivät ole edes vaihtaneet koko näytönohjaintakaan. Olisiko aika soittaa kuluttajanvirastoon?

Ps. Korjausfirmahan on se pahamaineinen Powermill.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2008 @ 21:24

core2
Suspended due to non-functional email address
_
12. kesäkuuta 2008 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ps. Korjausfirmahan on se pahamaineinen Powermill.
Onko aivan varma, että tämä on se ainoa remonttipaikka.
Kun mainitset tämän "pahamaineinen Powermill" kysymys herää heti? Onko se ainoa firma joka korjaa Fujitsua.
Fujitsu on yksi niistä kovemmanluokan Läppäri/pakettikoneiden valmistajista. Mikä myös tarkoittaa jotenkin näin: huollon pitää toimia? Olisikohan vierailun aihetta kuluttaja-asiamiehelle.

Älä tee samaa virhettä toista kertaa, ellet hyödy siitä!
liikeri
Senior Member
_
13. kesäkuuta 2008 @ 03:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
powermill ei ole ainoa firma joka fujitsua huoltaa.

ainakin joillain datagroupeilla ainakin on fujitsun huolto valtuutus ja huomattavasti lyhyemmät korjaus ajat sekä monesti tyytyväisemmät asiakkaat.

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.
lezardous
Suspended due to non-functional email address
_
13. kesäkuuta 2008 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fujitsu-Siemensin sivuilta löytyy paikalliset "merkkiliikkeet" jotka hoitaa huollot menee siis läänien mukaan muistaakseni :)

ps. Soita kuluttajanvirastoon

Intel core2duo E8500//Asus P5Q-pro//Club 3D Radeon Hd4870 1024mb//4GB OCZ DDR2 800Mhz//640Gb Western Digital//Xp-professional//Antec P182b//Corsair Hx620w//
//Amilo M3438G ram 2gb,Nvidia Geforce 7600, 320gb//Xbox 360 Elite
lumix5
Suspended due to non-functional email address
_
9. heinäkuuta 2008 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onneksi olkoon. itse ostin 17 tuumaisen f-s läppärin helmikuun puolivälissä ja viikko sitten sain tämän huollosta. ainakin toistaiseksi tuntuu toimivan. vei aikaa ennen kuin oli kaikki ohjelmien haut ja päivitykset ja lukuisat puhelinkyselyt käyty ja saatu f-s puhelin neuvonta uskomaan,ettei kone toimi. ei huolto onnistunut ennen kuin koneen myynyt kaveri soitti f-s:lle, sitä ennen myyjäliikkeen omistaja yritti "ostaa" vikaa. hän kysyi hyväksynkö koneen vikoineen muutaman kympin alennuksella, mmustan pörssin meininkiä. huolto sinänsä vei alle 2 vkoa ja ainakin toistaiseksi tuntuu f-s toimivan kuten oikeat tietokoneet. että tälläinen tapaus..
Mainos
_
__
 
_
manciteh
Newbie
_
14. heinäkuuta 2008 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsellä fujitsu-siemens läppäri, josta hajosi kovalevy tämän vuoden alkupuolella. Soitto fujitsun asiakaspalveluun. Sieltä kirjasivat vian ja neuvoivat viemään läppärin powermillille. Läppäri huollossa päivän ja sitten nouto kotiin. Elikkä itsellä vain hyviä kokemuksia fujitsu-siemensistä ja powermillistä. :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > fujitsu-siemens ja naurettava asiakaspalvelu
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy