User Käyttäjä Salasana  

tiistai 18.11.2025 / 21:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bluesccreen peliä pelatessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bluesccreen peliä pelatessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nico09
Newbie

1 tuotearvio
_
14. kesäkuuta 2008 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on käyttiksenä Vista ultimate JA win xp pro. Ostin tossa yks päivä pari peliä, Portal ja Timeshift koneelle. mut aina ku pelaan jompaakumpaa peliä ihan sama kummalla käyttiksellä, se kone näyttää bluescreeniä ja käynnistää koneen uudelleen jonkun ajan pelin jälkeen. Ennen kuin bluescreen tulee, näyttöön tulee sellasia ihme pisteitä ja pikseleitä.
Oon just päivittäny näyttiksen ajurit et niistä se ei voi johtua.
Muissa peleissä esim Quake 4 ja quake 3ssa ei mitää ognelmia. Voisiko ongelma olla ylikuumeneminen, ku mulla ei yhtään tuulettimia ole koneen sisällä vai voisiko ongelman ratkaista jos asentaisi vista SP1:n?
Mistä vika voi oikeesti johtua, jos joku pystyisi auttamaan niin olisin tosi kiitollinen.
Kiitos jo etukäteen :)
tässä vielä screenshotti mitä vista sanoo kun olen käynnistänyt koneen uudelleen kaatumisen jälkeen
[url=http://img144.imageshack.us/img144/8936/kaatumisvikaab4.jpg][/url]
Mun koneen speksit:
näyttis: Ati Radeon x1950pro
cpu: Intel core duo 4300 1,8GHz
emo: Asus p5k
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
15. kesäkuuta 2008 @ 00:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa laittaa pari kotelotuuletinta koneeseen. Tuottaa jo näyttis itsessään kohtuullisesti lämpöä.
Yksi eteen imemään viileää ilmaa sisään ja taakse ylös yksi puhaltamaan koneen sisältä lämmintä ilmaa pois.

Mitään haittaa ei ole, jos asennat sp1:en,päinvastoin.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Senior Member

32 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2008 @ 01:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekkin lähden veikkailemaan overheatin suuntaan, mites ootkos idle lämpöi katellu tai rasituksessa?

http://www.oldversion.com/program.php?n=everesthome

tosta ohjelma millä voit sitä tehdä. Tänne vaan postauksia lämmöistä niin jatketaan.

nico09
Newbie

1 tuotearvio
_
15. kesäkuuta 2008 @ 02:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos teille kahdelle viisaalle. Käyn huomenisaa ostaa verkkokaupasta pari tuuletinta, ku on pitkään jo muutenki pitänyt ne ostaa.
Ja vois sen SP1n asentaa nii katsotaan mitä kone sitten sanoo :)

Ilmotan sitten miten käy.
Kiitos.
Mainos
_
__

_
nico09
Newbie

1 tuotearvio
_
20. kesäkuuta 2008 @ 23:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitä vielä, että nyt ostin uuden kotelon ja uudet tuulettimet nii enään ei kaatuile.
Eli näyttis vaa ylikuumeni aina. ei ole kyl ennen sellasta tehny, mut tärkeintä että asia on kunnossa. Kiitos vielä teille auttaneilla.
:)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bluesccreen peliä pelatessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy