User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 17:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajuriongelma äänien kanssa ip35p
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ajuriongelma äänien kanssa IP35P
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
deadworm
Junior Member

2 tuotearviota
_
15. kesäkuuta 2008 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sellaista ajuria ei saa kuin, "äänilaite high definition audio-väylässä"
Forkkasin winun, asensin emon CD:ltä kaikki ajurit, kaikki meni niinkuin pitikin ja äänet toimii, mutta silti se ei löydä tuolle yhdelle mitään ajureita.
Olen flässännyt biossin uudempaa, olen hakenut uusimmat ajurit sekä realtekin että abitin kotisivuilta, kysynyt neuvoa vaikka mistä eikä kukaan tunnu osaavan auttaa :(
Miten saan nuo kyseiset ajurit asennettua?

Emo: Abit IP35P
WetMeX
Newbie
_
15. kesäkuuta 2008 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu
Samaa ongelmaa mutta en oo saanu ollenkaan ääniä toimiin WIN XP llä
en hd audioo tai ac97 kaa.
kajari
Suspended due to non-functional email address
_
22. elokuuta 2008 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minäpäs sain äänet emoon apit IP35P KOVAN TAISTELUN JÄLKEEN.JOS JOKU TARVII APUA ÄÄNIEN LAITTAMISEEN,NIIN OTTAKOON YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTILLA.
*edit:Q*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2008 @ 16:47

AfterDawn Addict
_
22. elokuuta 2008 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti deadworm:
Forkkasin winun, asensin emon CD:ltä kaikki ajurit, kaikki meni niinkuin pitikin ja äänet toimii, mutta silti se ei löydä tuolle yhdelle mitään ajureita.
Olen flässännyt biossin uudempaa, olen hakenut uusimmat ajurit sekä realtekin että abitin kotisivuilta, kysynyt neuvoa vaikka mistä eikä kukaan tunnu osaavan auttaa :(

Jos sulla äänet toimii, niin olet asentanut juuri tarvitsemasi ajurit.
AfterDawn Addict
_
22. elokuuta 2008 @ 14:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti WetMeX:
Juu
Samaa ongelmaa mutta en oo saanu ollenkaan ääniä toimiin WIN XP llä
en hd audioo tai ac97 kaa.
Asensitko ensin emon muut ajurit (chipset) joka sisältää laiteajurit ja sen jälkeen audio ajurit?
kajari
_
22. elokuuta 2008 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti karhi:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti deadworm:

Jos sulla äänet toimii, niin olet asentanut juuri tarvitsemasi ajurit.
*edit:Q*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2008 @ 16:47

Senior Member

3 tuotearviota
_
22. elokuuta 2008 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älä nyt hyvä mies sähköpostiosoitteita ja puhelinnumeroita ym yhteystietoja julkisille foorumeille laita!

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
kajari
_
22. elokuuta 2008 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ensin ajat vinukan:(käyttöjärjestelmän)sisään.et muuta.sit meet piossiin ja laitat siellä audiosta high definition pois.sen paikalle oliko se ac97 ja enable pois päältä.laitat disaplelle sen.oli muistaakseni aivan yläreunassa.

sitten ajat ajurit kaikki.kato manuskasta.sit kuuluu äänet heti.sit voit mennä piossiin ja laittaa high definition ja disaple pois ja enablelle takas.mulla sit oli sen jälkeen usb väylät pois päältä,mut ajuri levy sisään ja kun pyytää päivitystä,niin otat sen etsin itse ja siellä on vaan usb näkysissä ja sen valikoit ja se on siinä.kerro saitko toimimaan.mulla ainaskin toimi heti eka kerralla kun noin tein.se on muuten ohjekirjassakin.

nipanen
Mainos
_
__

_
kajari
_
22. elokuuta 2008 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kajari:
minäpäs sain äänet emoon apit IP35P KOVAN TAISTELUN JÄLKEEN.

nipanen
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajuriongelma äänien kanssa ip35p

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy