User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 19.11.2025 / 00:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone lukossa ja käyttäjävalikko perinteisellä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone lukossa ja käyttäjävalikko perinteisellä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2008 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneeni käyttäjävalikko meni perinteiselle ja kone on lukossa. olen yrittänyt vaihtaa tavalliselle tervetuloa ikunnalle ohjauspaneeli > käyttäjätilit > vaihda kirjautumisasetuksia ja sieltä kummatkin vaihtoehdot ruksille mutta ei auta.Ongelmani on siis se että kun vaihtelin teemoja niin huomasin että käyttäjävalikko meni perinteiselle ja se herjaa jotakin että kone on lukossa.Kone toimii muuten ihan hyvin mutta kun ei voi olla kahdella käyttäjällä "yhtäaikaa" ja aina kun kirjautuu käyttäjälle niin pitää kirjoittaa nimi.Kysymys kuuluu miten saan lukituksen pois ja käyttäjävalikon tavalliseksi tervetuloa-ikkunaksi. Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan. :S
tukis
Suspended due to non-functional email address
_
19. kesäkuuta 2008 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olet siis ladannut jostain teemoja ja korvannut Uxtheme.dll tiedoston patched versiolla?

Onko tiedosto samalle service packille kuin käyttis (siis sp2 tai sp3)?

Ilmaantuuko vika vain joillakin teemoilla?

Itse en ole kokeillut teemojen muuttoja, mutta ajattelin noiden olevan relevantteja kysymyksiä.
Member

2 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2008 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kyllä olen.Konellani on windows xp service pack2 ja on tarkoitettu myös xpsp2.Ongelma ilmenee kaikissa teemoissa (myös koneen mukana tulleissa)ja olen kokeillut myös korvata sen uxtheme.dll alkuperäisellä uxtheme.dll tiedostolla mutta ei sekään tunnu auttavan asiaa.Sen lukitus hommelin älysin itse :D
aapeli95
Member

2 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2008 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onnistuuko perinteisen vaihto pois jos alapalkissa painat oikee hiirennapukka > ominaisuudet > käynnistä valikko välilehti ja sieltä "käynnistä valikko"
tukis
Suspended due to non-functional email address
_
19. kesäkuuta 2008 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käynnistä -> Kaikki ohjelmat -> Apuojelmat -> Järjestelmätyökalut -> Järjestelmän palautaminen

Tuo korjaa ainakin, jos ei vian syytä löydy. Kannattaa ainakin tarkistaa onko sopivaa palautuspistettä valittavissa.
Palautuspisteet poistuvat aina uusien tieltä, joten tämä vaihtoehto on käytettävissä niin pitkään kuin sopiva palautuspiste on vielä tallella.

Lisäys:
Järjestelmänpalautus voi hävittää tiedostoja, jotka on tuotu tai luotu koneelle palautuspisteen jälkeen.
Ei kuitenkaan Omat tiedostot kansiosta tai niiltä asemilta, jotka eivät kuulu palautukseen. Tämän voi tarkistaa Ohjaupaneeli (suorituskyky ja ylläpito ->) -> Järjestelmä -> Järjestelmän palauttaminen-välilehti. Muita kuin järjestelmäasema ei ehkä kannattaisikaan olla mukana (voisi ottaa rastin muista pois: xp:ssä asetukset-nappulan takana).
Palautuspisten kannattaisi tehdä aina ennen suurempia muokkauksia tai sellaisten ohjelmien asennusta, jotka muokkaavat järjestelmää.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. kesäkuuta 2008 @ 15:11

Member

2 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2008 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jee sain sen vihdoin tavalliseksi.Erityisen suuret kiitokset sinulle tukis, ja kiitokset kaikille muillekkin jotka ovat minulle vastanneet! :D
Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
19. kesäkuuta 2008 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain sen vihdoin toimimaan,kiitos sinus tukis.Erityisen suuret kiitokset sinulle,tukis.Ja kiitokset kaikille muillekkin jotka ovat minua tässä ongelmassa auttaneet! :D
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone lukossa ja käyttäjävalikko perinteisellä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy