User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 16:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 netti systeemit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS3 netti systeemit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jolle23
Junior Member
_
20. kesäkuuta 2008 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla siirtyi tietokone alakertaan ja modeemi sen mukana niin pitääkö minun ostaa uusi modeemi jotta saan PS3 nettiin ja pitää siinä olla jonkinlaisia asennuksia kun on moodemista vain PS3:seen kiinni eikä tieto konetta välissä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. kesäkuuta 2008 @ 00:35

Junior Member

4 tuotearviota
_
21. kesäkuuta 2008 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osta wlan modeemi. Voit sitte langattomasti mennä nettii sillä pleikkarilla. Mitään asennuksia ei pidä pahemmi tehdä. Riippuu tietysti millasen boksi hankkii ;)

"Minun ongelmani on, että muut luulevat, että minulla on ongelma."
Splitti
Junior Member

4 tuotearviota
_
24. kesäkuuta 2008 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taikka wlan access point, tökkäät purkkiin kiinni, salaukset ja avot.
tatzka90
Junior Member
_
16. heinäkuuta 2008 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos käyttää tuota wlania, niin tuleeko esim. online-pelaamisesta vaikeampaa, esim. pieni viive vai onko tuo wlanin tiedonsiirto todella nopeaa?
XXleksaXX
Newbie
_
21. elokuuta 2008 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se on hyvä käytän ite wlan modeemii ku kone on alhaal ei oo mitää viivettä netti toimii heti ku avaat ps3:n
Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
21. elokuuta 2008 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä WLAN:ista tulee 1-2ms viivettä lisää, mutta se on kuitenkin vielä niin minimaalista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 netti systeemit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy