User Käyttäjä Salasana  

perjantai 29.8.2025 / 07:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää puhtia!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lisää puhtia!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mikkolox
Junior Member
_
24. kesäkuuta 2008 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin nyt tarvis vähän lisää puhtia koneeseen eihän se ny mikään nuha pumppu vielä ole, mutta vähän lisää kaipais.

Uusi prosessorin coolerin oon niin laiska etten jaksa irrottaa emoa ja olen kattellu, Scythe Mugen olisi hyvä.Sitten 3.5ghz pitäisi mennä helposti Asus p5k oon kanssa ja scythe Mugenin prossu o e6750 eikö pitäisi olla mahdollista? Vakio coolerilla lämmöt 34c

Samalla tilaan 1gb lisää muistia vaikka 32bit käytitkses ei oo hirveesti eroo 2gb --> 3gb Mutta kuinka paljon tuo käytännössä auttaa?

Mutta sitten Näytön ohjain onko biossin fläshäys kuinka vaikeaa kun 2900 pro --> 2900xt biossin vaihdokselle? kun kuitenki yli 10% lisää tehoa tuolla.

Olisiko vielä Jotain mitä kannattaa lisätä oon ajatellu ku toi 250gb levy käy vähä pieneks nii jos tilais t166 500gb levyn kaveriks?

E6750@3.2ghz + scythe mugen | 2gb DDr2 800mhz | Asus p5k | shappire radeon 2900pro | BeQuiet 500w
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > lisää puhtia!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy