User Käyttäjä Salasana  

tiistai 18.11.2025 / 21:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows ei löydä langatonta verkkoa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows ei löydä langatonta verkkoa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
24. kesäkuuta 2008 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun hp pavilion m9066.sc
tietokoneen oma langaton verkkosovitin ei löydä enää langatonta verkkoamme,kaksi muuta konetta sen kyllä löytävät.Vika ilmeni näin:Lähdimme Juhannuksen viettoon Torstaina 19. päivä ja palasimme takaisin 22. päivä,tuona aikana kone oli pois verkkovirrasta,kuin myös muut modeemit ja laitteet.Kytkin johdot koneeseen ynnä muihin laitteisiin,kone yhdisti automaattisesti oletusverkkoomme,noin puolen tunnin internetselailun jälkeen verkkoyhteys katosi yhtäkkiä.Tarkistin modeemin ja muilla koneilla pääsi verkkoon.Windowsin verkkodiagnostiikka sanoi,että windows ei löydä langatonta verkkoa,signaalista tämä ei ole kiinni,koska windows on aina näyttänyt täyttä signaalia.olen yrittänyt poistaa verkkokorttia käytöstä ja ottaa sitä uudelleen käyttöön,mutta ei auta.Asensin sunnuntaina koko Windowsin(Vista) uusiksi,sillä ajattelin , että Windowsissa on vikaa,mutta sama juttu jatkuu.Olen aika varma siitä,että tietokoneen langaton verkkosovitin on rikki,mutta varmaksi en osaa sanoa.Otin myös toisesta koneesta tikun,ja koitin sillä yhdistää verkkoon,ja sehän yhdisti sinne heti.Onko mitään asetuksia,mitä vielä voisi tarkistaa?

Ajattelin,että soitan huomenna HP:n takuuhuoltoon ja kyselen sieltä,miten takuuhuolto muuten toimii,täytyykö konetta alkaa kuskaamaan johonkin vai tulevatko hakemaan?,koneessa on yhden vuoden vuoden takuu,joka kattaa komponentti ja valmistusviat.
Newbie
_
24. kesäkuuta 2008 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kohta vuoden vanha HP:n kone ja on ollut kaksi kertaa takuuhuollossa. Ekalla kerralla katosi koko HP wireless assistant, jolloin takuuhuollossa vaihdettiin koko emolevy (mainitsin kun kuulosti etäisesti samantyyliseltä ongelmalta).

Joka tapauksessa HP:n takuuhuollosta ei ole löytynyt pahaa sanottavaa, kone täytyy itse lähettää huoltoon, mutta postikuluja ei tarvitse maksaa. Vaikka viimeksi vaihdettiin sekä emolevy että kiintolevy, huolto kesti vain hieman yli viikon. Kuriiri tuo koneen suoraan kotiovelle.
Member
_
24. kesäkuuta 2008 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo,mulla ei taida olla tuota wireless assistant ohjelmaa,jos tästä jotain hyvää täytyisi sanoa,niin se,että onneksi tapahtui takuuaikana.
Member
_
2. heinäkuuta 2008 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilen tuli kone Vantaalta infocaresta,olivat asentaneet vistan uusiksi,vaikka juuri ennen lähetystä asensin uusiksi viimeisimmillä päivityksillä,no ei siinä mitään,olivat vaan päivittäneet biosin,
paperissa luki:tietokoneestanne ei löydetty vikaa,wlan toimii taas,vika oli vistassa,paskat se mitään toimii,olivat vaan asentaneet uudestaan,kerran pääsin googleen asti,mutta taas yhteys katosi,välillä löytää verkon ja välillä ei,kaksi muuta konetta toimii sujuvasti samassa verkossa(vista home basic ja xp home).
Onko mitään asetuksia,mitä voisi tarkistaa?vai soitanko takaisin heti hp:lle ja lähetän trakaisin huoltoon?
tuossa vielä pari kuvaa:
http://img354.imageshack.us/my.php?image=eilydverkkojaed7.jpg
Mainos
_
__

_
henry59
Suspended due to non-functional email address
_
2. heinäkuuta 2008 @ 21:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile vikasietotila ja verkkoyhteydet, jos onnistut pääsemään nettiin niin lataa ja asenna tuo, aika pätevä jo nykyään=> http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Laajaka...Avustaja#Hinnat
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows ei löydä langatonta verkkoa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy