User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.1.2026 / 22:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > kumpi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kumpi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Dermian
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2008 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mrcheeky1
Suspended due to non-functional email address
_
1. heinäkuuta 2008 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo Radeoni ehdottomasti..

Q6600 @ 3,6GHz | Asus P5Q Deluxe | 4 Gt DDR2 (4 x 1 Gt) | Leadtek GeForce GTX260 Extreme+ | Antec P182 | Corsair HX520 | WD VelociRaptor 150GB | Samsung SpinPoint F1 750GB | Vista Home Premium 64-bit
Jäähdytys: D-Tek Fuzion V2 | ThermoChill PA120.3
Senior Member
_
1. heinäkuuta 2008 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HD4850

Junior Member

3 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2008 @ 21:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu tuo Radeon on kyllä parempi.

Antec P182 | Acer EM61PM/EM61SM | AMD Athlon 64 X2 6400+ | 2GB RAM | Asus Radeon HD 4850 512MB | 250GB HDD | HL-DT-ST DVD+-RW | Corsair HX520W | Windows XP Professional SP3
Thald0r
Junior Member

5 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2008 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noista Ratikka. Tosin itse ostaisin GF:n, koska oon huomannu et Ratikat ei mitään hyviä ole vähään aikaan olleet. Jo pelkästään X800 hävisi vanhalle GF 6600GT:lle aika pahasti, ja ajureiden puolesta Ratikka on aika mielenkiintoinen ku on sit kahta eri ajuri mallia ja niist on sit vaikea päättää kumpi on parempi. Tosin mikä mielipide muilla on siitä et otin tän GF 9800GTX:n ton Ratikka 4850:n sijaan? (anteeksi offtopic mut tulipahan nyt mieleen)
Craphe
Suspended due to non-functional email address
_
1. heinäkuuta 2008 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Thald0r:
Noista Ratikka. Tosin itse ostaisin GF:n, koska oon huomannu et Ratikat ei mitään hyviä ole vähään aikaan olleet. Jo pelkästään X800 hävisi vanhalle GF 6600GT:lle aika pahasti, ja ajureiden puolesta Ratikka on aika mielenkiintoinen ku on sit kahta eri ajuri mallia ja niist on sit vaikea päättää kumpi on parempi. Tosin mikä mielipide muilla on siitä et otin tän GF 9800GTX:n ton Ratikka 4850:n sijaan? (anteeksi offtopic mut tulipahan nyt mieleen)
Tuo Radeon on huomattavasti parempi ja nopeampi, kuin 8800GTS tai 9800GTX.

XfX GeForce 7800 gtx
Athlon 3800 64
2048 Mt
Asus A8N-Sli
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
1. heinäkuuta 2008 @ 23:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
koska oon huomannu et Ratikat ei mitään hyviä ole vähään aikaan olleet
Menneisyys on menneisyytta ja nykyisyys nykyisyyttä. Parempi vaihtoehto on parempi vaihtoehto riippumatta menneistä.
Lainaus:
ku on sit kahta eri ajuri mallia ja niist on sit vaikea päättää kumpi on parempi.
Kahta eri ajurimallia - mitä helv*ttiä? Tällä hetkellä uusimmat ajurit 48XX-korteille ovat 8.6 hotfixit - valitse ne.
Lainaus:
mikä mielipide muilla on siitä et otin tän GF 9800GTX:n ton Ratikka 4850:n sijaan?
Olisi kannattanut valita tuo ratikka, mutta ei sille enää voi mitään. Ei kannata pilata muiden iloa vain sen takia, että on itse valinnut toisin.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > kumpi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy