User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 13:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > passiivisubbarin liittäminen av-vahvariin päätevahvarilla.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Passiivisubbarin liittäminen AV-vahvariin päätevahvarilla.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2008 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terveppäterve.
Ostin tuossa hiljattain uudenvanhan vahvistimen, johon olen kytkenyt tietokoneeni kiinni kaikista kuudesta kanavasta, mukaanlukien myös LFE. mulla on käytössä oma passiivisubbari jossa on alla oleva päätevahvari kiinni. siispä onnistuuko mun liittää vahvari SUB OUT- ulostulosta tuohon päätevahvistimeen, ja jos onnistuu, niin miten. kiitoksia paljon.

Jos olisin kaksinaamainen, käyttäisinkö tätä?
Junior Member
_
2. heinäkuuta 2008 @ 21:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onnistuuko se noiden line in tai line out avulla?

Jos olisin kaksinaamainen, käyttäisinkö tätä?
Senior Member

8 tuotearviota
_
3. heinäkuuta 2008 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpäs osaa muuta neuvoa antaa kuin että kokeile. Kokeilemalla monesti oppii parhaiten. Googlella tietenkin voi vielä etsiä lisää ohjeita esim. subbarin & vahvistimen merkillä ja mallilla.
Onnea etsintöihin.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > passiivisubbarin liittäminen av-vahvariin päätevahvarilla.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy