User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 01:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > osittain salattu muistitikku----deletoiminen mahdotonta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Osittain salattu muistitikku----deletoiminen mahdotonta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
miqksu
Junior Member

1 tuotearvio
_
5. heinäkuuta 2008 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on pqi-8G muistitikku. Olen tehnyt siihen kaksi salattua osiota TrueCrypt -ohjelmalla. Tilaa on vielä jäljellä melkoisesti, asia mikä tässä alussa tuli vastaan oli sellainen järjestelykysymys. Tuli ohjelmia jotka on tarkoitettu juuri liikkuvaan usb- muistiin. Olin kuitenkin jo asennellu esim. firefoxin erillisesti (firefox-portable), ja muita ohjelmia on myös. Kumma juttu, kun jotain ohjelmaa yrittää poistaa niin siinä tulee vastaan se ettei sitä voi tehdä, ja kommentti että kansion ominaisuudet pitäisi olla kirjoitusoikeudella. Tietenkin olen sen laittanut kansion ominaisuuksiksi, että sitä voi hallita. Mut silti jää tämä poisto- ja deletoimisprosessi kesken juuri yllämainitulla tavalla. Aika vaikea, vai mitä?.
Member

2 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2008 @ 23:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilepa Unlocker-ohjelmaa. Sen avulla voit poistaa tiedostoja/kansioita, jotka ovat lukittu.

miqksu
Junior Member

1 tuotearvio
_
9. heinäkuuta 2008 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh, ratkesi jollainlailla. Se koko tikku meni hukkaan, vielä muutama päivä sitten olisin sanonut ettei tuollaista mulle tapahdu, tai ehkä hammasta purren. Vielä yritän etsiskellä, kiitos kommentista. Se on varma että laitan ton unlockerin seuraavaan tikkuun jonka hukkaan. Jos vaikka joku tarvisi.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > osittain salattu muistitikku----deletoiminen mahdotonta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy