User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 18:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > hp photosmart 2710 series
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HP Photosmart 2710 series
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Legender
Newbie
_
9. heinäkuuta 2008 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heippa!

Olis tämmönen erittäin nakertava ongelma, jota olen tässä yrittänyt 21 tuntia ratkoa.
Löytyy nimittäin tuollainen langaton tulostin, HP Photosmart 2710, jota olen tässä yrittänyt
asentaa koneeseeni. (Windows XP)

Olen yrittänyt asentaa sitä
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softw...28&lc=en&cc=fi& amp;dlc=fi&product=420428&lang=fi
kaikilla ajureilla mitä tuolta löytää sekä levyllä, ja siis langattomasti, eikä se ole onnistunut.
Pääsen siihen vaiheeseen, kun se etsii tulostinta verkosta (joka siis on jo yhdistetty verkkoon ja toimii toisella koneella jossa
on Vista), mutta yhtäkkiä pomppaa virheilmoitus "ICE network plug in - blaablaablaa" tai "Install Consumer Experience PLug in - blala"
ja alla nappulat Send error report ja don't send. Tämänlainen virhe-ikkuna on varmasti monelle tuttu. Tämä toistuu vaikka kuinka painelisin "Älä lähetä".

Olen kytkenyt palomuurit, antiviirukset ja kaikki muut mahdolliset pois päältä, käynnistänyt uudelleen, ladannut
kaikenmaailman fixejä ja muita eikä mikään nappaa. USB kautta en voi yhdistää näitä kahta
koska tulostin on eteisessä ja minun pöytäkoneeni täällä huoneessa. Elikkä apuja, miten saan tulostimen asennettua koneeseeni langattomasti?

PS. En oikein tiennyt mille alueelle tämä kuuluisi, joten jos mode tietää paremman paikan olisin kiitollinen jos sen saisi sinne:)
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > hp photosmart 2710 series

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy