User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 4.2.2026 / 10:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 1942 vai call of duty 2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Battlefield 1942 VAI Call Of Duty 2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
spektain
Junior Member
_
10. heinäkuuta 2008 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjens!

Eli kokemuksia ja apua pelien hankintaan?

Kummasta pc pelistä löytyisi enemmän "pelattavaa" ja haasteita suht hyvälle pelaajalle?

CODissa on arvostelujen mukaan loistava yksinpelikampanja, vaikka verkossa tuota tulisi tietysti hakattu melkoisesti. Olen aiemmin pelannut ps2:lla nuo kaikki julkaisut läpi ja olen pitänyt niistä kovasti.

BF1942:sta en ole itse kokeillut mutta vierestä on katsottu moneen otteeseen.

KUMPAA SUOSITTELISITTE?
Senior Member

5 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2008 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelisin enemmän CoD 2. Siinä on paremmat graffat ja nettistä löytyy kyllä pelaajia, joten ei ainakaan ole yksinäistä. Peli ei myöskään vaadi paljoa koneelta ja kuten jo sanoit siinä on loistava yksinpeli.

spektain
Junior Member
_
10. heinäkuuta 2008 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kummassa riittää verkkopelaajia kauemmin, ts. kumman pelattavuus kiinnostaa verkkopelaajia enemmän? :)
Senior Member
_
11. heinäkuuta 2008 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos oikeasti tarkoitit BF1942 etkä BF2142 (huomaa 100 vuoden ero), niin kyllä siinä COD2:ssa varmaan enemmän pelaajia on. Itse en pelaa BF2142:ta saatikka COD2:ta, mutta käsittääkseni ne sijoittuvat hieman eri aikakausiin. BF2142:ssa on MECH -tyyppisiä "panssarivaunuja" ja muutenkin meno on futuristista, kuten pelin nimikin jo vihjaa.

Jos taas verrataan BF2:ta ja COD2:ta keskenään niin käsittääkseni BF2 vie nettipelipuolella suositumman pokaalin. Lisäksi EA ja DICE julkaisivat tuossa pelin kolmivuotissynttärinä tiedtuksen, jonka mukaan BF2:lle olisi tekeillä uusi pätsi ja pitäisi olla saatavilla syssymmällä. Yksinpeli BF2:ssa ei jaksa kauaa kiinnostaa, koska siinä ei ole mitään juonta vaan samaa toimintaa kuin nettipelissä, mutta botteja vastaan. Se onkin itsellä ollut vain lähinnä eri ajoneuvojen ja lentävien masiinoiden harjoittelun tukena.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. heinäkuuta 2008 @ 12:36

Mainos
_
__

_
spektain
Junior Member
_
11. heinäkuuta 2008 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ostin sitten COD2:n, kiitokset kommenteista :)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > battlefield 1942 vai call of duty 2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy