User Käyttäjä Salasana  

lauantai 24.5.2025 / 15:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > olen ostamassa kunnon tykkipelikonetta.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Olen ostamassa kunnon tykkipelikonetta.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Hammameth
Newbie
_
26. elokuuta 2008 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo oon lukenu siitä mutta 2 erillistä pyörittää muropaketin testien mukaan paremmin.
Member
_
26. elokuuta 2008 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistelin et 4870x2 ois nopeempi kuin 4870 cf... No anyways, emoksi Asus P5Q Pro.

P5Q pro
P182B
Q9450
4gb ddr2 ram
Sapphire 4870
japijoso
Suspended permanently
_
26. elokuuta 2008 @ 22:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hammameth:
joo oon lukenu siitä mutta 2 erillistä pyörittää muropaketin testien mukaan paremmin.

Oli parempi ainoastaa 3dmark06:ssa. Jokaisessa testissä olevassa pelissä keskimääräinen FPS oli 4870x2:ssa parempi ku 4870 cf:ssä. Ja tämä siis vielä jollain beta ajureilla.

jöö

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. elokuuta 2008 @ 22:22

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
27. elokuuta 2008 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti japijoso:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hammameth:

Oli parempi ainoastaa 3dmark06:ssa. Jokaisessa testissä olevassa pelissä keskimääräinen FPS oli 4870x2:ssa parempi ku 4870 cf:ssä. Ja tämä siis vielä jollain beta ajureilla.

Ja tilanne tulee muuttumaan vielä enemmän kun ajurit saadaan kuntoon. Ati itse on todennut että 4870 X2 näyttiksen uusi siltapiiri mahdollistaa selvästi paremman tehon kuin mihin kahden kortin CF kokoonpanolla päästään...
Senior Member
_
27. elokuuta 2008 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä Ati sanoo HD4870X2:n sideportista:
Lainaus:
According to AMD the performance impact is negligible, while average frame rates don't see a gain every now and then you'll see a boost in minimum frame rates. There's also an issue where power consumption could go up enough that you'd run out of power on the two PCIe power connectors on the board. Board manufacturers also have to lay out the additional lanes on the graphics card connecting the two GPUs, which does increase board costs (although ever so slightly).

AMD decided that since there's relatively no performance increase yet there's an increase in power consumption and board costs that it would make more sense to leave the feature disabled.
Lähde

Hammameth
Newbie
_
31. elokuuta 2008 @ 00:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sori nyt menee jo hieman ohi aiheesa, mutten jaksa uutta viestiketjua aloittaa.

Tilaan siis pöytäkoneen ja kämpillä on Dna:n 24M/1M langattomana.
Millainen PCI verkkokortti tuohon olisi kaikista käypin?

hammameth
Mainos
_
__

_
Moderator

14 tuotearviota
_
31. elokuuta 2008 @ 00:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joku tälläinen. Itse varmaan hankkisin tukiaseman ja piuhalla netti koneeseen..

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. elokuuta 2008 @ 02:21

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > olen ostamassa kunnon tykkipelikonetta.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy