User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 00:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > mac -keskustelu > latausohjelmat / toimivat formaatit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Latausohjelmat / toimivat formaatit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
uhrak
Newbie
_
13. heinäkuuta 2008 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitkä mahtavat olla toimivia imutusohjelmia, musiikille+leffoille jne.?
Toinen mitkä ohjelmat yleisesti toimivat maceissä ja mitkä eivät? Tyyliin avi, mpg, jne.
Zhryl
Newbie
_
23. heinäkuuta 2008 @ 04:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Transmission on toiminut torrenttien kanssa mainiosti. Quicktime pystyy "soittamaan" minulla melkein kaiken joten tuskin tulet tarvitsemään mitään erillistä softaa tähän. Quicktime ohjaa esimerkiksi .avin kohdalla sivuille josta pystyy lataamaan tarvittavat koodekit: Aina kun tulee vastaan tiedosto jota ei pysty toistamaan yrittää se sellaisen löytää. (:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. heinäkuuta 2008 @ 04:47

vihu
Newbie
_
23. heinäkuuta 2008 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
VLC on myös ihan varteenotettava vaihtoehto.

"Mä uskon ufoihin, ne tulee mua hakemaan." -Häiriköt-
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > mac -keskustelu > latausohjelmat / toimivat formaatit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy