User Käyttäjä Salasana  

torstai 28.8.2025 / 01:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sunbeam
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
sunbeam
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
PcPoika
Suspended due to non-functional email address
_
16. heinäkuuta 2008 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mulla on tommonen sunbeamin tuulettimien säädin juttu ja se näyttäs olevan tossa ylimmäisenä

http://www.verkkokauppa.com/?page=http:/...s&brand=Sunbeam

ongelma on se että miten saan nuo liittimet paikolleen eli tossa on 2 tuulettimelle säädin eli pystyy säätään 2 erituuletinta mut sain vain 1 laitettua että voin säätää kun tossa on se johto mikä pitäs laittaa tuulettimeen kiinni nii sitä ei voi laittaa kun se on saman lainen liitin kun tuulettimessakin eli mihin se pitää vetää ? ja sit mihin tuommonen johto kun missä lukee että VCC, D-, D+, GND eli mihin kohtaan tuo liitiin pitää laittaa koneeseen ? tää ei oo uus kun tää on ollu velin koneessa jo jonkin aikaa ja ostin sen koneen ja vehkeet ja laitoin tän inttellin nyt parempaan koppaan ja ei oo mulla ohjekirja tai muuta tähän.

nii ja en nyt oon ihan varma että onko tuossa kaikki nuo johot etes vai että onko nuita johtoja otettu tuosta säätimestä pois kun siellä näyttäs olevan tollasia liitin kohtia vapaana tuolla säätimessä eli saattaa ehkä olla joitakin johtoja irrotettukin :D

ja sit vielä kun mulla on tuo geforce 7600 (256) agp nii siinäkun on tuo lisävirralle paikka nii siinä paikassa on 6 reikää ja sit mulla ois powerista lähtee saman lainen niikun pitää laittaa tohon emoon eli 4 liittiminen johto nii että voinko laittaa tuon 4 liittimisen johdon tohon näytönohjaimeen kun näytönohjaimessa on tuommonen 6 liittiminen reikä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. heinäkuuta 2008 @ 17:18

PcPoika
Suspended due to non-functional email address
_
16. heinäkuuta 2008 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo no sain nyt ton tuulettimen pelaa kun piti irrottaa tää paneeli nii sieltä olikin toisen tuulettimen johto revitty pois mut se toimii. onko tollasia usb lle tulevia paikkoja enempää kun 2 mitkä pitää laittaa koneeseen niihin pinneihin ?kun laitoin ton yhenki johon siihen nii rupes pelaa kunnolla nuo jutut mut onko niitä sit enempää ? kun jouduin ottaan 1 ainakin tähän mennessä pois nii nyt ei toimi 1 usb paikka mut paneeli toimii jos toimii oikein nyt. ja sit löysin tollasen speaker johdon ja sit sen toisessa päässä LUULISIN että on kajari kyllä aika oudon näkönen "nappi" mut kai joku mini kajari nii mihinkä sit sen laitan ? ja jos joku löytää jotain tietoja tästä paneelista ja muuta nii saa laittaa linkkiä kyllä :D
pkaksp
Moderator
_
16. heinäkuuta 2008 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muokkaa allekirjoituksesi forumin sääntöjen mukaiseksi ja käy samalla lukemassa säännöt.

LUE ENSIN: Keskustelualueiden säännöt
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > sunbeam

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy