User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 4.2.2026 / 14:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ostin pelin ja...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ostin pelin ja...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
19. heinäkuuta 2008 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin Counter-Strike Anthologyn ja sitten laitoin sen tonne asemaan ja sitte se ei toimi ihan ku se ei ees pyöritä sitä kyl toi mnu asema pyörittää muita levyi esim musiikki Netin asentamis jne... mut ei mitään pelejä Olen kokeillut MOH Airborne ja nyt tätä Cs Anthologyy mikä on vikana? Koneeni on Compaq Evo.

minä,sinä,hän,me,te,he mit vittuu sinä siin katteeelet?
Junior Member

7 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2008 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja koneessasi on DVD asema? Jos on, ootko varma että se toimii?
Newbie
_
19. heinäkuuta 2008 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tukkasoff:
Ja koneessasi on DVD asema? Jos on, ootko varma että se toimii?
En tiiä mikä asema tää on.. äskenki kokeilin kameran sitä levyy jol voi sen jälkee lisätä kuvii kamerast tietokoneesee se toimii mut ei cs..

Eero93
Member

1 tuotearvio
_
19. heinäkuuta 2008 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aseman etukannessa pitäisi kyllä lukea onko se DVD vai CD -asema. Katsoppas ja kerro.
Newbie
_
19. heinäkuuta 2008 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Eero93:
Aseman etukannessa pitäisi kyllä lukea onko se DVD vai CD -asema. Katsoppas ja kerro.
CD

Senior Member
_
19. heinäkuuta 2008 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siispä kipin kapin kauppaan ostamaan CD/DVD -asema (n. 20 - 60 euroa). Koska pelkällä CD-asemallahan et noita pelejä saa pyörimänn edes väkivalloin.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Newbie
_
19. heinäkuuta 2008 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maf1a:
Siispä kipin kapin kauppaan ostamaan CD/DVD -asema (n. 20 - 60 euroa). Koska pelkällä CD-asemallahan et noita pelejä saa pyörimänn edes väkivalloin.
Joo soitin tutulleni ja sil on 1 ylimääränen nii saan siltä sitten DVD Aseman missä on CD Asema mukana.. Kiitos auttaneille

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
19. heinäkuuta 2008 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onneksi ratkesi. Jos tulee ongelmia asennuksessa ja/tai ajureihin liittyen laitapa taas viestiä tänne.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ostin pelin ja...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy