User Käyttäjä Salasana  

tiistai 18.11.2025 / 08:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > malwarebytes anti malware
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Malwarebytes anti malware
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

3 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2008 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli miksi ohjelma skannaa hirveän hitaasti? Ennen se skannasi koneen noin 20 min ja nyt näyttäisi menevän jopa 2 tuntia??? Mistä johtuu?
Topi1234
Member

10 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2008 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En suoraan osaa vastata, mutta onko muissa ohjelmissa ilmennyt hitautta tai toimimattomuutta? Jos on voi syynä olla että kiintolevy on hajoamassa.
Voit myös kokeilla asentaa Malwarebytesin uudelleen.
Voit yrittää myös järjestelmän palautusta päivään jolloin skannasi nopeasti.
Nämä nyt tulee ekana mieleen.
Senior Member

3 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2008 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Topi1234:
En suoraan osaa vastata, mutta onko muissa ohjelmissa ilmennyt hitautta tai toimimattomuutta? Jos on voi syynä olla että kiintolevy on hajoamassa.
Voit myös kokeilla asentaa Malwarebytesin uudelleen.
Voit yrittää myös järjestelmän palautusta päivään jolloin skannasi nopeasti.
Nämä nyt tulee ekana mieleen.
Ei ole ilmennyt hitautta muissa ohjelmissa.
Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2008 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paljonko tavaraa kovolla on? Meinaan, mulla menee täydelliseen tarkistukseen 110 gigaa melkeen kaks tuntia, että oot varmaa vedelly sillä pikatarkistuksella. Elä huoli, kyllä muillakin se hitaan puoloinen on, mutta löytää aina kun tarvii. :D

Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050
Senior Member

3 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2008 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lada1500s:
Paljonko tavaraa kovolla on? Meinaan, mulla menee täydelliseen tarkistukseen 110 gigaa melkeen kaks tuntia, että oot varmaa vedelly sillä pikatarkistuksella. Elä huoli, kyllä muillakin se hitaan puoloinen on, mutta löytää aina kun tarvii. :D
Vapaana on 141 gt/191:stä
Senior Member

3 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2008 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vapaana on 141/191:stä. Olen tehnyt aina täystarkistuksen... Alun se skannaa nopeasti( siis rekisterin) mutta sitten hidastuu vauhti olemattomiin...
Topi1234
Member

10 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2008 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MarsWin:
vapaana on 141/191:stä. Olen tehnyt aina täystarkistuksen... Alun se skannaa nopeasti( siis rekisterin) mutta sitten hidastuu vauhti olemattomiin...
No oletko kokeillut eheyttää kiintolevyäsi, se saattaisi auttaa.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2008 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toinen mikä helpottaa kummasti, on harventaa väliä kuinka usein koko levyn tarkistaa :)

Senior Member

3 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2008 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NO pitäs eka saada vistalle hyvä levyneheytys ohjelma, mikä olis hyvä? srry offtopic...
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
11. elokuuta 2008 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
NO pitäs eka saada vistalle hyvä levyneheytys ohjelma, mikä olis hyvä? srry offtopic...
Eheytin levyn auslogics;lla, ei auta.. Tarkistuksessa menee edelleen 2 tuntia.. Ennen siis meni 20 minsaa??
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > malwarebytes anti malware

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy