User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 23:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > mikä rallipeli kannattaisi ostaa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä rallipeli kannattaisi ostaa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

9 tuotearviota
_
23. heinäkuuta 2008 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tykkään pelailla paljon näitä rallipelejä, kuten NFS ja Colin Mcrae.

Ei voin tunnu löytyvän mitään kiinnostavaa hyvää uutta rallipeliä, tai no jos sellainen löytyy, hintaluokka on aivan pilvissä (55-62e)?!?!?!

Mikä/mitkä rallipelit olisi hyviä teidän mielestänne? Omistan jo GT 4 ym pari muuta

Nykyinen luuri: Samsung Galaxy S III
Nykyinen kone: Asus K54SV + DNA 4G WLAN Mokkula, joka toimii jos toimii.
Senior Member
_
23. heinäkuuta 2008 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos ratin omistat, niin ehdottomasti Richard Burns Rally. Suosittelen myös Toca sarjaa.

:.Phantomenium.:
Senior Member

9 tuotearviota
_
24. heinäkuuta 2008 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole rattia mutta mulla on toi peli jo ennestää ja sillee seon aika haastava :D Ja realistinen

hmm pitää harkita tota Toca sarjaa, ainakin ne ovat tietokoneella hyviä

tps1
Newbie
_
24. heinäkuuta 2008 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse pidän paljon WRC Rally Evolvedista.Tosin vahinkomallinnus yms. eivät ole hirmu realistisia ko. pelissä.Plussana on ainakin se,että olosuhteet vaihtuu,jos ajaa saman erikoiskokeen peräkkäin.
Myös autoa saa säätää itse aika paljon niin halutessaan.
Senior Member
_
24. heinäkuuta 2008 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti temple69:
Ei ole rattia...
Kyllä suosittelen hankkimaan. :D Esim. Logitechin Driving Force Pro:n.

Itse hakkasin PS2:n padin nappeja rakkuloille asti, kun pelasin Gran Turismo 3:sta ja Gran Turismo 4:en ilmestymisen aikaan päätin hommata ratin. Tuli GT3:kin samalla uudenlainen pelikokemus. Enää en voisi kuvitellakaan, että pelaisin tuon tyyppisiä pelejä padillä.

Tässä muuten lista PS2:lle julkaistuista ajopeleistä.

Senior Member

9 tuotearviota
_
24. heinäkuuta 2008 @ 20:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja paljos tollane ratti maksais? :)

Mulla on vähä hankalassa paikassa toi TV + ps2, että siinä ei oo oikein paikkaa sille ratille..

Senior Member
_
24. heinäkuuta 2008 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse maksoin omasta Logitech Driving Force Pro ratista 99euroa. Halvimmillaan ko. ratin olen nähnyt myytävän tarjoushintaan 79euroa. Eli kalliista ratista siis kyse, mutta tuota rattia voi huoletta keuhua HYVÄKSI ratiksi. Lisäksi ko. ratti on virallinen Gran Turismo 4-ratti ja käy myös luonnollisesti USB-liitäntänsä ansiota PC:lle erinomaisesti.

Itselläni tuo ratti on pelatessa keittiön tuolin istuinosassa (ratissa on kaksi muovista kiristys "ruuvia"), josta saa selkänojan irti. =)

Halvempiakin ratteja toki on kuin tuo suosittelemani, esim. Logitechin MOMO Racing Force ja Thrustmasterin ratit ovat kehuttuja. Tosin Driving Force Pro on Logitechin G25 Racing Wheel-ratin ohella tietääkseni ainoat ratit, joissa on 900 asteen kääntökulma.

Ja mikäli raha ei ole esteenä, niin tuo Logitechin G25 Racing Wheel-ratissa on aidot metalli ja nahka päällysteet jne. herkut. Ja hintaakin tuolle ratille kertyy sitten n.200euroa.

Edit: Kirjoitusvirhe.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. heinäkuuta 2008 @ 23:39

Senior Member

9 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2008 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollut joskus ratti mutta sitten pikkuveli alkoi leikkiä sillä ja se hajosi =D

Mutta mulla oli sillo ps1 niin ei se ehkä olis käyny ps2'lle tai ainakaan kaikkiin peleihin.

Mutta harkitsen tätä, kiitos!

Mainos
_
__

_
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. heinäkuuta 2008 @ 11:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ratti kannattaa hommata jos vähänkään enempi ajelee. Pienen kivan lisämausteen antaa. Minulla on myös Driving Force Pro ja tyytyväinen ollut siihen, muuten paitsi ratin halkaisija saisi olla suurempi. Itsellä ratti kiinni silityslaudassa (sitä saa mukavasti säädettyä eri korkeudellekkiin ajajan mukaan :D ).

Rallipeleistä oma suosikki on WRC-sarjan kolmas osa. Kaksi osaa tähän sarjaan julkaistu tämän jälkeen, mutta mielestäni kolmonen peittoaa ne.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > mikä rallipeli kannattaisi ostaa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy