User Käyttäjä Salasana  

tiistai 18.11.2025 / 06:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > hiiri ja näppäimistö tilttaa kesken pelin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hiiri ja näppäimistö tilttaa kesken pelin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Atzu
Suspended due to non-functional email address
_
23. heinäkuuta 2008 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt tässä lähiaikoina pelaillut Warcraft III:tä netissä, ja joskus hiiri ja näppäimistö vaan tilttaa kesken esim.DotA-pelin tai muun mapin. Jos painan Ventrilon Push-to-talk nappia samanaikaisesti kun hiiri ja näppäimistö tilttaa, nappi jää pohjaan ja voin puhua kaverille koko ajan. Ongelma katoaa vain tietokoneen buuttimisella Restart-napista. Hiiressä ja näppiksessä palaa valot, joten uskonpa, että ongelma ei ole niissä vaan Windowsissa tai muualla tietokoneessa.

Ongelmaa ei ole näkynyt muutakuin vain kesken Warcraft III-pelin. Kaikki pelatut pelit on ollut Battle.netissä. Kerran kesken CS-matsin kävi sama juttu mutta vain hetkellisesti. Joskus WC3:ssakin ongelma esiintyy vain hetkellisesti, mutta näppis ja hiiri palautuu ennalleen n.10 sek päästä. Muissa tapauksissa (melkein kaikissa) pitää buuttia kone. Ongelma tapahtuu n. kerran melkein joka päivä, joinain päivinä ei ollenkaan, ja joinain päivinä 1-3 kertaa. Ongelma on nyt vasta ruvennut esiintymään kun lopetin WoWin ja palasin takaisin pelaamaan WC3. Ongelmahan voi olla vaikka missä :s

Kiitos avusta etukäteen! :)
Lada1500s
Member

26 tuotearviota
_
24. heinäkuuta 2008 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tinttaat Altin ja tabin samaan aikaan pohjaan, peli tilttaa, niin mulla ainakin kaikis Valven peleis ja Cod2s on... Piti vaihtaa puhumisnappi altista shiftiin, etten tekis sitä epähuomios..

Eikös ventrilos ookkin se vaihtoehto, että se aukasee mikin vasta sitte ku tietty desibelimäärä ylittyy? Olen sitä käyttäny enimmäkseen, kannattaa kokeilla. :D

Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050
Atzu
Suspended due to non-functional email address
_
24. heinäkuuta 2008 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm kato ongelma oo siinä, koska Push-to-talk nappi on Ctrl.. Se on Ctrl+(jotain) yhdistelmä, jos se jonkin näppäin yhdistelmän takia jämähtää. Ja kerran oon vaan pelannut Valven peliä (CS) nyt lähiaikoina, ja sillä ainoalla kerralla se kerran jämähti, mutta vain 10 sekunniksi, muutoin WarCraft III:tä. Tiedän juu tuon Voice Activation level- homman, ja oon käyttänyt sitä TeamSpeakissäkin, mutta kun ei mikissä ole pehmustetta niin kuuluu hengittäminen kauheana rätinänä takaisin :s.

Kiitos kumminkin avusta!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > hiiri ja näppäimistö tilttaa kesken pelin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy