User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 14.9.2025 / 21:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > acer aspire one
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Acer Aspire One
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
15. helmikuuta 2009 @ 00:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitääpä kysyä nyt täältäkin Acer One A110:n (linpus linux) omistajilta, että oletteko saaneet .avi videot toimimaan? Miten ja millä?

Itse asensin xvidcore codecit ja vlc playerin ja en saa kuvaa näkymään.

Apuja kaivataan!!

juhneva
Newbie
_
15. helmikuuta 2009 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Avi:t toimi heti alusta asti ok.
Ainoastaan se häiritsee että ovat hiukan kuvasuhteeltaan litistyneitä.
Ja että esityssovellus ei osaa soittaa koko hakemistoa yhteen menoon.
juhneva
Newbie
_
15. helmikuuta 2009 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
avi-tiedostoja voi olla tietenkin erilaisia.
Nuo omani oli Canonin digikameroilla otettuja.
Senior Member

22 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2009 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin soitin tänään Acerille ja Acer Onestani on hajonnut emolevy.
Sanoivat että uusi emolevy on tulossa Englannista

Tänään tuli klo 11:25 kone takaisin.

1. Laitoin maanantaina 9.2 huoltoilmotuksen acerille
2. Vastaus tuli 11.2 acerilta: "Uudelleenasennus-ohjeet"
3. 11.2 uusi huoltoilmoitus (sama)
4. 12.2 kone haettiin
5. 13.2 kone oli acerilla
6. Viikkoon ei tapahtunut mitään, soitin keskiviikkon acerille ja sain tietää että emolevy on hajonnut ja uusi on tulossa Englannista.
7. Huolto oli valmis ja lähetetty DHL:lle 19.2
8. 20.2 kone tuli takaisin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2009 @ 11:43

Member
_
29. maaliskuuta 2009 @ 22:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äänet ruvennu särisee ja menee katkonaiseksi mikä mahtaa olla?koneen virusturva McAfee securityCenter sanoo ettei viruksiakaan löydy,ja nyt musiikin kuuntelu tai elokuvan katminen mahdotonta.kuulokkeilla ei rätise mutta välillä katkonaista.

ja koneena Acer, Aspire one 160gt XP

Microsoft Windows XP Home Edition
AMD Athlon XP, 2200 MHz (11 x 200) 3200+
NVIDIA GeForce FX 5500 (256 MB)
_NEC DVD+RW ND-2100AD
Emolevy Asus A7V8X-LA
Member
_
29. maaliskuuta 2009 @ 22:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti viltsu11:
Äänet ruvennu särisee ja menee katkonaiseksi mikä mahtaa olla?koneen virusturva McAfee securityCenter sanoo ettei viruksiakaan löydy,ja nyt musiikin kuuntelu tai elokuvan katminen mahdotonta.kuulokkeilla ei rätise mutta välillä katkonaista.

ja koneena Acer, Aspire one 160gt XP
kaverin kone ja nimimerkillä tattoomom on viestiketjun alussa postaus mutta laitoin tännekkin kun löyty oikein näille suunnattu ketju ketjussa:)

Microsoft Windows XP Home Edition
AMD Athlon XP, 2200 MHz (11 x 200) 3200+
NVIDIA GeForce FX 5500 (256 MB)
_NEC DVD+RW ND-2100AD
Emolevy Asus A7V8X-LA
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
4. huhtikuuta 2009 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaakohan joku kertoa, miten tässä linpuksessa saisi säädettyä ettei kone menisi valmiustilaan kun näytön laittaa kiinni?

Member

11 tuotearviota
_
5. huhtikuuta 2009 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikäs se oli se näppäin yhdistelmä millä sai xpn asennettua uudelleen???
nopee vastatkaa pliizzz....
eric_a
Newbie
_
12. huhtikuuta 2009 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse sain tuon koneen lahjaksi sinisenä ja samalla kun te pohditte jotain käsittämättömiä gg/kb juttujanne täällä ni mulla isoin päänvaiva on siinä, että saako noita kuoria vaihdettua? :D
Elikkäs kyllä, olen tyttö ja tahdon PINKIN miniläppärin! Että onko paska mäihä ja nyt vaan joudun pysymään tollasessa todella tylsässä sinisessä vai voiko sen viedä johki liikkeeseen missä kivat pojat vaihtas ne?

Sairaan hyvä hoitaja
T/D/F
Member

1 tuotearvio
_
12. huhtikuuta 2009 @ 22:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti eric_a:
Itse sain tuon koneen lahjaksi sinisenä ja samalla kun te pohditte jotain käsittämättömiä gg/kb juttujanne täällä ni mulla isoin päänvaiva on siinä, että saako noita kuoria vaihdettua? :D
Elikkäs kyllä, olen tyttö ja tahdon PINKIN miniläppärin! Että onko paska mäihä ja nyt vaan joudun pysymään tollasessa todella tylsässä sinisessä vai voiko sen viedä johki liikkeeseen missä kivat pojat vaihtas ne?
Kuorien vaihdosta en tiedä, mutta Verkkokauppa.com ainakin tarjoaa kustomointipalvelua, jossa voi ottaa laserkaiverruksia, vaihtaa väriä jne. jne. Asiakas päättää. :)

Hintaa palvelulla on 30 euroa.

Lisätietoja: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodi...7782&back=25770

Musiikkia ja teknologiaa käsittelevä blogi osoitteessa
musatekniikka.blogspot.fi
eric_a
Newbie
_
13. huhtikuuta 2009 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiiitos paljon eiköhän se riitä että jotain kautta sais pinkin. :D

Sairaan hyvä hoitaja
Member

7 tuotearviota
_
21. huhtikuuta 2009 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sivut sanovat tällä tavalla :"Teemme kustomointeja VAIN meiltä ostettuihin uusiin 7-18 tuumaisiin Acer, Asus, MSI, HP, LG, Samsung ja Sony kannettaviin. Emme tee kustomointeja jälkikäteen!"

ei onnistu siis, damn shame :(

/2600k/HD7970/MaximusIV/Kingston Fury 240 GB/CosmosS/Corsair AX 860i
eric_a
Newbie
_
21. huhtikuuta 2009 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
iStyle.com , sieltä saa vaikka ja mitä tarraa läppäreistä puhelimeen ja suht. halvalla. Tietty kun on Amerikkalainen yhtiö, niin postikulut on sen mukaiset, mutta siltikin. :)) Acer Aspire One:en oli ihan sikana tarroja, tulee ilmeisesti päälle, näytön ympärille ja näppäimistön ympärille. Itte odottelen vielä tilausta, tulee tällä tai ens viikolla.

Sairaan hyvä hoitaja
eric_a
Newbie
_
21. huhtikuuta 2009 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin siis korjauksena, osoite on www.istyles.com ja kyllä toimii. :DDD

Sairaan hyvä hoitaja
siansaksa
Member

1 tuotearvio
_
6. toukokuuta 2009 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin, käytin ja aukaisin. Emo ei lähtenyt irti, muistit jäivät vaihtamatta ja touchpadin piuha kärvähti. Noh, uusi kansi n. 50? (sis. alv 2% + rahti). Pitänee asennuttaa muistit.
Member

11 tuotearviota
_
8. toukokuuta 2009 @ 23:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä meni näyyömmustaksi samanlailla kun bios kun menee mutta bioksen päivitys ei auttanut Apuja tarviis onkohan pakko lähettää huoltoon ku ei jaksais 4kk oottaa et tulee sielt??
(tiiän et on kirjotusvirheitä mut ku on 40astetta kuumetta ei jaksa kirjottaa kunnolla)
adata
Newbie

1 tuotearvio
_
15. toukokuuta 2009 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihan hyvä kone hintaansa nähden
Urpona
Newbie
_
15. toukokuuta 2009 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin viikko sitten 160 GB Aspire Onen. Näytön reunassa oli n. 5cm musta kaistale ja alareunassa näkyi näytön yläosa uudelleen. Mistään control panelin asetuksista asialle ei voinut tehdä mitään. Lopulta sain näytön oikean kokoiseksi biosin default valuesin kautta. Kaikki toimi seuraavat viisi päivää ihan ok. Tänään kun aukaisin koneen oli näyttö taas samanlainen pieni kuin alussakin. Toivottavasti saan uuden tilalle, ettei tarvitse viikkotolkulla uutta odotella.
Member

11 tuotearviota
_
16. toukokuuta 2009 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Urpona:
Ostin viikko sitten 160 GB Aspire Onen. Näytön reunassa oli n. 5cm musta kaistale ja alareunassa näkyi näytön yläosa uudelleen. Mistään control panelin asetuksista asialle ei voinut tehdä mitään. Lopulta sain näytön oikean kokoiseksi biosin default valuesin kautta. Kaikki toimi seuraavat viisi päivää ihan ok. Tänään kun aukaisin koneen oli näyttö taas samanlainen pieni kuin alussakin. Toivottavasti saan uuden tilalle, ettei tarvitse viikkotolkulla uutta odotella.

oisit tallentanut biosin asetukset... HAHA.. no mut ei kait sitä aina voi tajuu =)
Dinsku
Newbie
_
19. toukokuuta 2009 @ 14:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, oon nyt lukenu näitä juttuja että tää Acer Aspire One -kone ei oikeen toimi ja oon miettiny että ostaisinko. Kannattaako mun, vai mitä mieltä ootte?

Haluaako joku ite kirjottaa arvostelun/linkittää sellasen suomeksi Acer Aspire One A150 XP -koneesta?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. toukokuuta 2009 @ 14:15

Member

11 tuotearviota
_
19. toukokuuta 2009 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JOS SONERALATA OSTAT niin OSTA ihmeessä....
huolto toimii mahtavasti kun näyttöpimenee niin menee se 3-10päivää ku ne korjaa sen.. =)
Itse antaisin 8+ (hyvä arvosana minun arvosteluissani) koska ei oikeen oo tehoja...
rankamies
Newbie
_
19. toukokuuta 2009 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dinsku:
No, oon nyt lukenu näitä juttuja että tää Acer Aspire One -kone ei oikeen toimi ja oon miettiny että ostaisinko. Kannattaako mun, vai mitä mieltä ootte?
Eipä varmaankaan kannata jos kerran olet lukenut paljon kielteisiä tarinoita laitteesta.

MSI K9N+A64 X2 5600+HIS HD4890+4Gb Kingston+1TB Seagate
Xbox360+43 peliä PS1+muutama peli
PS2+18 peliä Vectrex+1 peli
XBOX+60 peliä
2 x Dreamcast+16 peliä
NES+2 peliä
Member

11 tuotearviota
_
19. toukokuuta 2009 @ 23:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rankamies:
Eipä varmaankaan kannata jos kerran olet lukenut paljon kielteisiä tarinoita laitteesta.

TUOMMOISEN tekstin kirjoitus on TÄYSIN turhaa.
Ellei itse konetta omista.
kyseessä on XP versio

nyt kerron omat plussat ja miinukset

+Näyttö
+Pelit pyörii (halo CE ja sitä huonompi grafiikkaiset)
(itsellä listaa tuola monta sivua taaempana
+Elokuvat näkyvät yllättävän tarkkana
+näppäimistö toimii hieman isommillakin sormilla suht hyvin.
+touchpadin tarkkuus verrattuna Esim MSI Wind
+Wlan
+Soneran huolto
+2 sd kortti paikkaa
+3 usb paikkaa

-huono virusturva ostettuna (lataa avast)

Dinsku
Newbie
_
22. toukokuuta 2009 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos, mutta olisi vielä yksi kysymys... Onko tossa CD -asemaa (siis sitä mihin laitetaan kaikki levyt ym, en tiiä onko toi sen nimi), kun on kuultu vähän kaikenalaisia juttuja siitä?

+ Se näppäimistö. Onko näppäimet oikein? Siinäkin on kuulemma ollut jotain ongelmia. En tykkää jos joudun heti viemään koneen huoltoon.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2009 @ 12:23

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
24. toukokuuta 2009 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos, mutta olisi vielä yksi kysymys... Onko tossa CD -asemaa (siis sitä mihin laitetaan kaikki levyt ym, en tiiä onko toi sen nimi), kun on kuultu vähän kaikenalaisia juttuja siitä?

+ Se näppäimistö. Onko näppäimet oikein? Siinäkin on kuulemma ollut jotain ongelmia. En tykkää jos joudun heti viemään koneen huoltoon.
Ei ole cd-asemaa. Ja jos suomesta ostat, niin näppäimistökin on suomalainen, eli äät ja ööt toimii. Ja ei ainakaan itsellä mitään muitakaan ongelmia näppiksen kanssa ole ollut.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > acer aspire one

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy