User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 4.2.2026 / 13:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs 1.6 default keysettings ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS 1.6 default keysettings ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Dustify
Newbie
_
27. heinäkuuta 2008 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi! Mulla ois tämmönen ongelma, että sain kaverilta conffit ja laitoin ne käyttöön. Tällä hetkellä shift nappulasta menee kyykkyyn ja haluaisin siihen hiipimisen. Noh: Koitin CS:n optionsseista vaihtaa sitä ja kun olin vaihtanut Walk: SHIFT ja painoin apply niin se heitti CS:ästä ulos ja anto Fatal errorin. Tämä tapahtui kun olin servulla pelaamassa. Seuraavakasi koitin ilman että menin vielä pelaamaan mutta avasin vain CS:än optionssit. Tällä kertaa se ei kaatanut CS:ää vaan otti itsestään shiftin pois Walk komennosta. Eli aina kun bindaan hiipimisen shift nappiin, se ottaa sen itsestään pois ja jälleen shiftistä menee kyykkyyn. Olen myöskin korjannut asian userconffeista ja conffeista, ja boottasin steamin mutta silti ongelma ei ratkea. Mikä avuksi?

asd
Senior Member
_
27. heinäkuuta 2008 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Korjasitko kaikista conffeista? Aivan kaikista?

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Dustify
Newbie
_
27. heinäkuuta 2008 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
config.cfg ja userconfig kumpaakin laitoin bind "shift" "+speed"

asd
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs 1.6 default keysettings ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy