User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 4.2.2026 / 14:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
steam ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
peetu123
Account closed as per user's own request
_
3. elokuuta 2008 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miks steam ei käynisty?? oon buutannu koneen jo sata kertaa ja asentanu steam:min uudelleen ja css:ssän mutta ei toimi mikä on syys kertokaa jos tiedätte XD oisi mukavaa saada se takas toimii....
Newbie

4 tuotearviota
_
3. elokuuta 2008 @ 23:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile poistaa uudelleen ja tarkista että sinulla on uusin versio steam:istä (ja instaloi uusin versio). Jos ei auta niin kokeile Steam:in support foormia.
peetu123
_
4. elokuuta 2008 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisitko heittää linkin mistä saan sen steam version oon ettiny joka paikasta XD
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. elokuuta 2008 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti peetu123:
Voisitko heittää linkin mistä saan sen steam version oon ettiny joka paikasta XD
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=about&cc=FI

peetu123
_
4. elokuuta 2008 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KIITOS SINULLE Phosphor SE TOIMIIIII xD
Newbie

4 tuotearviota
_
4. elokuuta 2008 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mitn :D

"yhyy vain sinulle"
Senior Member
_
4. elokuuta 2008 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yleensä uudelleenasennusta ja googlausta yritetään ensin. Vasta sen jälkeen tullaa kyselemään apuja foorumille. Ainakin kun kyseessä oli näinkin yksinkertainen asia.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. elokuuta 2008 @ 12:19

Mainos
_
__

_
peetu123
_
5. elokuuta 2008 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä mä sen latasin uudelleen eikä se auttanu niin sit tulin kysyy apuuu
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy