Kuinka alunperin "eksyit" Afterdawniin?
|
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 01:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Enpä ole vähään aikaan aloittanut uutta keskustelua :)
Eli tuon otsikon mukainen kysymys heräsi äskettäin, kun rupesin jostain syystä miettimään miten itse tänne löysin, oma eksymiseni tapahtui näin:
Ostin tämän nykyisen sigussa näkyvän koneen ja Vista tuntui jotenkin hassulta aluksi, vanhalla koneella (oikea kiertopalkinto, kerkesi olla käytössäni parisen kuukautta) oli XP enkä muutenkaan ollut mitenkään kokenut ja aktiivinen koneen käyttäjä. Jotain siinä Vistaan liittyvää googletessani ja samalla etsiessäni uutta p2p-ohjelmaa eMulen tilalle hakutulokset yksi toisensa jälkeen heittivät tänne AD:n sivuille.
Aloin uteliaisuuttani tutkiskella sivuja ja eipä aikaakaan, kun jo olin rekisteröinyt itseni tänne. Nykyään sitten selailen foorumia päivittäin, jos vaikka oppisi jotain uutta =)
GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
|
AfterDawn Addict
|
8. elokuuta 2008 @ 01:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Vähän samalla tavalla tuli näille sivuille eksyttyä ja kohta kaksi vuotta täällä lähes päivittäin käyty.
|
frenzyone
Member
2 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 01:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Taisipa olla tiedon haku reissu googlessa,ja sieltä pulpahti afterdawn-sivusto näytölle.Yhä edelleen käyn päivittäin sivuilla,mutta kirjaudun vain kun on tarpeen.
|
pezkuu
Suspended permanently
|
8. elokuuta 2008 @ 01:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Jotenki satuin surffailee tänne, ja täältähän löysin kaikkea tarpeellista
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
8. elokuuta 2008 @ 03:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Varmaan P2P:n ihanaan ja ihmeelliseen maailmaan tutustuessa eksyin tänne.
Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.
Bertrand Russell
|
Member
16 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 05:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Enköhän minäki googlen kautta tullu
|
Member
7 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 05:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Google minutkin tänne ajoi :)
E8500, GTX280, 2gb ddr2 800mhz, Abit IP35 Pro, Chieftech super series 600w || 20 BenQ FP202WAG, Logitech G9 & random naputin = Smooth Gaming :)
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 07:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Yli 3 vuotta sitten isoveli vinkkasi minulle, että jos on jotain ongelmia koneen kanssa niin mee afteriin kyselee tyhmiä ;)
Siten löysin afterin ja nykyäänhän täällä tulee pyörittyä melkein joka päivä, aina kun kerkiää ;)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. elokuuta 2008 @ 07:32
|
Senior Member
|
8. elokuuta 2008 @ 10:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Vuodesta 2004 olen näillä sivuilla käynyt säännöllisesti. Työn ja huvin vuoksi seuraan tekniikan ihmemaailmaa ja näiltä sivuiltahan tuon ihmemaailman juttuja paljon löytyypi. Ja tuossa myös syy, miksi tänne myös aikoinaan eksyin. =)
:.Phantomenium.:
|
Moderator
14 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 13:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Googlen kautta se taisi olla ja aihe mitä haeskelin oli varmastikin p2p-ohjelmat.
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
Junior Member
|
8. elokuuta 2008 @ 15:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Haeskelin jotain tietoturvaan liittyvää; sieltä kokeilin linkkiä
tänne ja samalla melkein heti rekisteröidyin. Ei ole tarvinnut katua.:)
Carrexc
|
Loop1
Newbie
5 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 15:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Oli aikoinaan jotain ongelmii videotiedostojen kanssa ja googletin nii tuli linkkejä tänne ja sit tääl onki siit asti viihdytty erittäin hyvin.
|
iero
Junior Member
2 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
27.5.2005 näköjään kirjauduttu tänne. Vahingossa vain tuli eksyttyä aikoinaan surffaillessa ja sille tielle on jääty, päivittäin tulee käytyä yleensä lueskelemassa mutta harvoin tulee regattua :) on niin huono muisti että ei muista tunnusta ja salasanaa aina...
|
Member
8 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 17:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse taisin löytää AD:n joskus Googlen tai Suomi24: n kautta kun taistelin tv-out ongelman kanssa (joka sen ansiosta päätyi tv-out ongelman tappioon..)
Rekisteröityä tuli kuitenkin myöhemmin.
|
AfterDawn Addict
1 tuotearvio
|
8. elokuuta 2008 @ 18:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lueskelin Afterdawn:sta juttuja jo vuonna miekka ja kivi. Rekkasin joskus -04, kun huomasin jollain olevan ongelmia koneensa kanssa ja itse olin saanut ratkottua saman ongelman omalta kohdin ja päätin auttaa kaveria hädässä. Siitä se lähti ja jatkuu edelleen.
- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -
- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -
- God Hates Us All -
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 19:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti turska: Lueskelin Afterdawn:sta juttuja jo vuonna miekka ja kivi.
Sama..Itse oon näköjään rekisteröitynyt 09/2002 ja se tais olla sen takia kun etsiskelin ohjeita ja tietoja VCD:n tekemiseen googlen kautta ja tännehän sitä sitten päädyttiin.

AsRock Z68 Pro3 \i5 2500K+ Artic Cooling Freezer Pro 13\ MSI GTX580 Twin Frozr II \8Gb DDR3 1600MHz\ Spinpoint 1TB \BitFenix Shinobi + XFX 650W
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 19:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Joskus 2002 olen itse tänne rekannut ja Edonkeyn nettisivuilta tänne päädyin. Siellä oli linkkejä monille eri kielille ja Suomeksi-linkki linkkasi Afterdawnin Edonkey-lataussivulle.
|
Member
|
8. elokuuta 2008 @ 20:30 |
Linkki tähän viestiin
|
google se minutkin tänne toi ja paljon on apua ollut!
Asus M4A87TD EVO, AMD Phenom II 970 BE , 4x2gb kingston HyperX ddr3 1600, Asus 6950 DC II @ 6970
|
Member
|
8. elokuuta 2008 @ 23:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä eksyin kanssa tänne joskus kun olin juuri saanut tietokoneen ja kaikenlaisia ongelmia/kysymyksiä oli mielessä ja googlesta aika usein pamahti nämä sivut. Sen jälkeen olenkin melkein päivittäin käynyt täällä. :)
Niin siinä käy kaikkeen hyvään jää koukkuun... :o)
Tervehdys
|
T/D/F
Member
1 tuotearvio
|
8. elokuuta 2008 @ 23:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Mp3lizard.comin kautta eksyin joskus 2004 vuoden alkupuolella. Rekisteröidyin kauan sitten, mutta nyt vasta olen alkanut postailemaan silloin tällöin, joskaan en päivittäin. Ihan mahtava sivusto tämä on, ei moitittavaa. Uutiset tulee tilattua rss-syötteenä ja luen niitä joka päivä. Foorumiakin tulee selattua päivittäin, ja vastailtua, jos on jotain ongelmia, joihin osaan antaa apua. Tai sitten on jotain sellaista, mitä itse haluan kysyä. :)
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 23:44 |
Linkki tähän viestiin
|
aikoinaan itsekin googlen kautta monesti löysin tämän sivun, yhdessä vaiheessa vaan tuli mieli rekisteröidä tänne enkä ole katunut, täällä on ollut mukava viettää aikaa sun muuta ;D
en nykyään enään ole niin kova kirjoittelemaan mitä ennen mutta profiilin katselen päivittäin ja päivitän juttua sinne sekä irccaan #Afterdawn kanavalla.
kuitenkin, olen iloinen siitä kun aikoinani tänne rekisteröidyin, olen jäänyt koukkuun enkä pärjäisi ilman AD:tä, siitä on tullut se mun "juttu", pitää aina vähän väliä vilkuilla tänne ja silleen, myöskin mukavia juttukavereita on täältä löytynyt ajan kanssa :P
|
AfterDawn Addict
9 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 23:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Googlen kautta, eli aina etsin johonkin ongelmaan ratkaisua googlesta, niin ensimmäisenä hakutuloksena oli joku AD:n viestiketju.
Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
8. elokuuta 2008 @ 23:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei kyllä mitään muistikuvaa :D Tänne tulin, tänne jäin. Täältä löytyny lähes aina vastaus ongelmaan, loistava foorumi, käyn päivittäin. Googlesta vissiin tais löytyä :D
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
9. elokuuta 2008 @ 18:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuossa reilut kaksi vuotta takaperin talvella. Googlen kautta hain neuvoja uuden koneen osiin, ja jokin linkki ohjasi tänne. Rekisteröityessäni mietin, että millainenkohan sivusto lienee kyseessä, ja ekaan viestiketjuun tuli ihan asiallisia vastauksia, niin jäin tänne. Välillä kirjoitustahti on hiipunut, mutta aina ehtiessäni kirjoittelen, mikäli aihe on sellainen, että osaan "sanoa" siihen jotain. (Toivottavasti osaan sanoa siihen jotakin järkevää.)
edit: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/300941
ym ketjussa ontietääkseni vanhin näkyvä minun kirjoittamani viesti. :-)
Fyra i rad,templum lehnum
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2008 @ 19:01
|
Mainos
|
  |
|
Member
10 tuotearviota
|
9. elokuuta 2008 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Vuonna 2005 tuli postattua tänne kysmys, johon en ole vieläkään saanut vastausta. Silloin tuli rekisteröidyttyä kun piti tunnukset olla kirjotellakseen :)
2008 tulin keskustelemaan topfield digibokseista ja siitä sitten tästä tuli joka päiväinen ajanviettopaikka :)
Käy tutustumassa www.digipikseli.fi
|