User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 21:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > logitech z-5500 ongelma?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Logitech Z-5500 ongelma?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
HL2
Newbie
_
10. elokuuta 2008 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ostin kyseisen setin vähän aikaa sitten ja kytkin sen tietokoneeseen koaksiaalijohdolla s/pdif:n kautta. Ja ongelmana on, että siinä ohjauspaneelissa ei minulla näy kuin "No digital data" ,mutta kun laittaa esim musiikkia soimaan niin sitten alkaa pelittää hetken miettimisen jälkeen ja kun laittaa musiikin pois niin tulee taas tuo "No digital data" siihen. Eli pitäisikö siinä näytössä näkyä koko ajan se "effect: stereo" jne.. vai silloin vain kun laittaa esim. musiikkia soimaan. Lisäksi minulla ei näy se 24..96 merkintä siellä oikeassa yläkulmassa digitaalisilla liitännöillä ollenkaan , mutta sillä analogipiuhalla näkyy sekä tuo 24..96 ja se effect homma koko ajan. Olen kokeillut myös PS3:lla optisen johdon kautta ja sama homma.
salsted
Newbie
_
16. elokuuta 2008 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elä huoli, ittellä samat kaiuttimet ja optisella piuhalla kiinni äänikortissa, ja huomasin kans ekaks et siinä paneelissa luki jotain no digital data tai jotain, ymmärsin niin että se johtu siitä ku ei koneesta tullu mitää ääniä. nykyää ei tuu ensää sitä, en tiedä mitä oon tehny :D mut
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > logitech z-5500 ongelma?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy