User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 9.7.2025 / 13:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > audacityn nauhoitus ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Audacityn nauhoitus ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
M.A.K.E.
Suspended due to non-functional email address
_
10. elokuuta 2008 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latasin tuossa Audacityn. Ongelmana on se, että siinä ei voi valita äänityslähdettä.
AfterDawn Addict
_
10. elokuuta 2008 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
M.A.K.E.
_
10. elokuuta 2008 @ 22:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo ei kyllä vastannut kysymekseeni. Eli se mistä pitäisi valita äänityslähde ei toimi.
AfterDawn Addict
_
10. elokuuta 2008 @ 23:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa toinen versio jos tuo ei toimi.
M.A.K.E.
_
10. elokuuta 2008 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ol3en ladannut version 1.2.5. , mutta sekään ei toimi.
AfterDawn Addict
_
10. elokuuta 2008 @ 23:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö saa tiedosto avaa kohdasta. Sit valitset oikealla keskellä olevasta laatikosta esim. stereo mix tai cd soitin. Mulla on 1.2.6 ja toimii. Poista entinen ennen uuden asentamista. Aja vielä ccleaner rekisterin putsaus ennen asennusta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. elokuuta 2008 @ 23:56

M.A.K.E.
_
11. elokuuta 2008 @ 01:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ajanut CCleanerin ja asentanut Audacityn uudelleen. Silti pudotusvalikko, mistä saa valittua äänilähteen(mikrofoni) ei toimi. Se on ihan passiivinen.
AfterDawn Addict
_
11. elokuuta 2008 @ 01:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile tuota samaa mikä mulla on eli 1.2.6 versiota. Vai kokeilitko jo. Mistä latasit audacityn, minä latasin audacityn sivuilta.

http://audacity.sourceforge.net/download/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. elokuuta 2008 @ 01:43

M.A.K.E.
_
11. elokuuta 2008 @ 01:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ladannut sen sieltäkinMutta ei tomi.
AfterDawn Addict
_
11. elokuuta 2008 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitten en osaa auttaa, windowsin korjausasennus vois tehota. Muuta en enää keksi, joku viisaampi vois jatkaa.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
11. elokuuta 2008 @ 08:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tollasella minuutin googletuksella sanoisin, että ongelma on äänikortin ajureissa.
1. Päivitä ajurit.
2. Mene Edit > Preferences > Audio I/O ja valitse äänikorttisi. Älä käytä Microsoft SoundMapper.

Lähde:
http://audacityteam.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=467
http://n2.nabble.com/-Audacity-help--Mix...t-td279849.html

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Member
_
11. elokuuta 2008 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kysyisinpä nyt tässä samalla, että voiko tuolla Audacityllä nauhoittaa nettiradiota ja jos voi niin miten?
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
11. elokuuta 2008 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäis onnistua. Pistä nettiradio päälle ja vaihda nauhoituslähdettä kunnes palkit alkaa liikkumaan. Todennäköisesti se on joku Stereomix tjsp sisäänmeno eli se nauhoittaa mitä kajareille lähtee.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
AfterDawn Addict
_
11. elokuuta 2008 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä olen nauhoittanut youtubesta wave:lla ja sillä on onnistunut.
M.A.K.E.
_
11. elokuuta 2008 @ 21:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajurit pävitetty. Ei auttanut.
MJH
Member
_
11. elokuuta 2008 @ 23:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile uudempaa 1.3 versiota. Se on tosin vasta beta, mutta on toiminut ainakin minulla hyvin.
M.A.K.E.
_
12. elokuuta 2008 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Latasin tuon beta version. Siinä ei ole ollenkaan valikkoa, mistä voisi valita äänilähteen. Versiossa 1.2.6 lkötyy kyllä valikko, mutta se on harmaa eli siinäkään ei pääse valitsemaan äänilähdettä.
AfterDawn Addict
_
12. elokuuta 2008 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulla taitaa olla windows solmussa kun ei toimi, kokeile tehdä se korjausasennus.
M.A.K.E.
_
12. elokuuta 2008 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tehnyt korjaus asenn8uksen, ei auttanut mitään.
AfterDawn Addict
_
12. elokuuta 2008 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se korjausasennus aina auta, sitten pitää varmaan formatoida ja asentaa kaikki uusiksi.
M.A.K.E.
_
17. elokuuta 2008 @ 03:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä auttanut formatointi ja uudelleenasennus. Onko mitään muuta samantapaista ohjelmaa?
Mainos
_
__

_
topias3
Newbie

1 tuotearvio
_
6. syyskuuta 2008 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M.A.K.E.:
Eipä auttanut formatointi ja uudelleenasennus. Onko mitään muuta samantapaista ohjelmaa?
Reaper on samantapainen ja mielestäni parempi ohjelma.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. syyskuuta 2008 @ 16:40

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > audacityn nauhoitus ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy