User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.1.2026 / 20:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näyttis vaiko ei
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi näyttis vaiko ei
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
AfterDawn Addict
_
16. elokuuta 2008 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riittää, koska mulla on 2.8ghz P4 ja radeon X1950pro ja peli toimii nikottelematta.
TestoTM
Member

4 tuotearviota
_
16. elokuuta 2008 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti karhi:
Riittää, koska mulla on 2.8ghz P4 ja radeon X1950pro ja peli toimii nikottelematta.
OK. No kiitos kaikille vastauksista. 3850 on lopulta varmaan se valinta,
ellei joku perustele tätä huonoksi vielä. Varmaan kannattaa se 256mb versio ottaa?

8=====O ~o ~o
AfterDawn Addict
_
16. elokuuta 2008 @ 14:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos et isoilla resoilla pelaa niin 256 riittää. Minä käytän 1280X1024 resoa ja näyttismuistia on tuo 256.
TestoTM
Member

4 tuotearviota
_
16. elokuuta 2008 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos et isoilla resoilla pelaa niin 256 riittää. Minä käytän 1280X1024 resoa ja näyttismuistia on tuo 256.
Siis kaveri pelaa, ei ole tulossa minulle tuo ollenkaan.
Varmaan aika samoilal resoilla se pelailee, joten se on jämpti se.
Onko ollut sinulla minkälaiset asetukset siinä bioshockissa kun olet pelaillut?

8=====O ~o ~o
AfterDawn Addict
_
16. elokuuta 2008 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen muuten käyttänyt default asetuksia, reson olen nostanut. En ole sen enempää grafiikoita kokeillut, saattaa pyöriä paremmillakin grafiikoilla kun noilla ei töki.
TestoTM
Member

4 tuotearviota
_
16. elokuuta 2008 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen muuten käyttänyt default asetuksia, reson olen nostanut. En ole sen enempää grafiikoita kokeillut, saattaa pyöriä paremmillakin grafiikoilla kun noilla ei töki.
Hmm... Mitkähän ne defaultit oli? Itse olen pelannut 3 kertaa lävitse, mutta ei tulee mieleen. Taisi olla valmiina high asetukset.

8=====O ~o ~o
AfterDawn Addict
_
16. elokuuta 2008 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se asennus säätää valmiiksi asetukset koneen mukaan, tais olla mediumit mulla.
TestoTM
Member

4 tuotearviota
_
16. elokuuta 2008 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se asennus säätää valmiiksi asetukset koneen mukaan, tais olla mediumit mulla.
Jaa no sitte.

8=====O ~o ~o
mrcheeky1
Suspended due to non-functional email address
_
16. elokuuta 2008 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TestoTM:

Riittääköhän tuo prossu sitten esim. Bioshockiin, jos tiedät kyseisen pelin. Näyttis ainakin riittää, jos kerran hommaa tuon 3850 ohjaimen.

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Tuo testi antaa jotain suuntaa miten mikäkin peli pyörii.

Q6600 @ 3,6GHz | Asus P5Q Deluxe | 4 Gt DDR2 (4 x 1 Gt) | Leadtek GeForce GTX260 Extreme+ | Antec P182 | Corsair HX520 | WD VelociRaptor 150GB | Samsung SpinPoint F1 750GB | Vista Home Premium 64-bit
Jäähdytys: D-Tek Fuzion V2 | ThermoChill PA120.3
AfterDawn Addict
_
16. elokuuta 2008 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos mun P4 2.8ghz prossu riittä, niin riittää tuo 3500+ kun on tehokkaampi.
TestoTM
Member

4 tuotearviota
_
16. elokuuta 2008 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mrcheeky1:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TestoTM:

Riittääköhän tuo prossu sitten esim. Bioshockiin, jos tiedät kyseisen pelin. Näyttis ainakin riittää, jos kerran hommaa tuon 3850 ohjaimen.

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Tuo testi antaa jotain suuntaa miten mikäkin peli pyörii.
No omalla koneella surffaan nyt, niin ei oikeen hyötyä tosta linkistä. :o/

8=====O ~o ~o
Mainos
_
__

_
TestoTM
Member

4 tuotearviota
_
16. elokuuta 2008 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos mun P4 2.8ghz prossu riittä, niin riittää tuo 3500+ kun on tehokkaampi.
Juu tuota tässä funtsinkin.

8=====O ~o ~o

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näyttis vaiko ei

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy