User Käyttäjä Salasana  

tiistai 20.1.2026 / 19:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus nvidia geforce gtx 260 softaongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asus NVIDIA GeForce GTX 260 Softaongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Petos78
Suspended due to non-functional email address
_
12. elokuuta 2008 @ 19:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs ongelmani on seuraava: Kun asennan tuon näytönohjaimen mukana tulleen SmartDoctor softan niin koneen sammuminen ja käynnistyminen kestää todella kauan (n.4-5 min),mistähän voisi johtua? Olen kokeillut asuksen sivuilta tuoreimpia mahdollisia versioita ja näytönohjaimen ajuritkin on tuoreimmat. Olen myös asentanut GamerOSD kun sitä suositeltiin asennettavaksi tuon SmartDoctorin kanssa. Heti kun poistan tuon SmartDoctorin niin kone sammuu ja käynnistyy taas normaalisti. Käyttiksenä on Vista64Bit. Olisi tosiaan hyvä kun saisi tuon SmatDoctorin toimimaan niin tietää varmasti että näyttiksen lämmöt on aina kohillaan. Koneen muut speksit on tossa alhaalla.

Intel Core 2 Q6600 3,2GHZ,NH-C12P,Abit IP35 PRO,Asus GTX 260 896MB Arctic Cooling Accelero Xtreme GTX280 jäähyllä,Antec P180(Mod),Nexus real silent 600w,G.Skill 6GB 800,4x500GB+Lacie 1TB,Vista Ultimate64x ja Windows 7 Ultimate64x
Ossi_v
Member
_
12. elokuuta 2008 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehdotan että etsit vaihtoehtoisen softan jolla seuraat lämpöjä. Gpu-z ja Rivatuner tulee mieleen.. ja tietenkin google ;)

Gigabyte Ga-ma790x-ds4, amd althon64 2x 6400+ g-skill 2x 1gt 5-5-5-15 Samsung t166 500Gb Gainward 4870 MX518 Antec p182 + NeoHe 430w
Petos78
_
12. elokuuta 2008 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ossi_v:
Ehdotan että etsit vaihtoehtoisen softan jolla seuraat lämpöjä. Gpu-z ja Rivatuner tulee mieleen.. ja tietenkin google ;)
Näin täytyy joo tehdä jossei mitään ratkaisua löydy.

Intel Core 2 Q6600 3,2GHZ,NH-C12P,Abit IP35 PRO,Asus GTX 260 896MB Arctic Cooling Accelero Xtreme GTX280 jäähyllä,Antec P180(Mod),Nexus real silent 600w,G.Skill 6GB 800,4x500GB+Lacie 1TB,Vista Ultimate64x ja Windows 7 Ultimate64x
Ossi_v
Member
_
12. elokuuta 2008 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paha sanoa mitään mikä auttaisi nykyisen softan kanssa. Voit tietysti koittaa ajaa sitä yhteensopivuustilassa ja järjestelmänvalvojana..

Gigabyte Ga-ma790x-ds4, amd althon64 2x 6400+ g-skill 2x 1gt 5-5-5-15 Samsung t166 500Gb Gainward 4870 MX518 Antec p182 + NeoHe 430w
kenni_
Junior Member
_
28. syyskuuta 2008 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kuulemma ole tuo smartdoctor yhteensopiva 64 bittisen vistan kanssa. _Vaikka_ se onkin asuksen sivuilla merkitty 64-bittisen vistan kohdalle. Itse olen kanssa yrittänyt metsästää ratkaisua samaiseen ongelmaan. Mutta ainakaan viä ei oo tullu vastaan. Ainoo millä kuulemma saa softan toimiin on hakata käynnistyksen aikana F8:sia ja valita sieltä vaihtoehto: Disable driver signature enforcement. Kyllä olisi syytä tulla jo asukselta päivitettyä softaa. Tuo olis kyllä hyvä softa kun sillä saa kellotettua, tarkkailtua lämpötiloja ja säädettyä tuulettimen nopeutta. Ja on myös kevyt.
Parempia versioita odotellessa siis.. :/
Petos78
_
28. syyskuuta 2008 @ 21:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kenni_:
Ei kuulemma ole tuo smartdoctor yhteensopiva 64 bittisen vistan kanssa. _Vaikka_ se onkin asuksen sivuilla merkitty 64-bittisen vistan kohdalle. Itse olen kanssa yrittänyt metsästää ratkaisua samaiseen ongelmaan. Mutta ainakaan viä ei oo tullu vastaan. Ainoo millä kuulemma saa softan toimiin on hakata käynnistyksen aikana F8:sia ja valita sieltä vaihtoehto: Disable driver signature enforcement. Kyllä olisi syytä tulla jo asukselta päivitettyä softaa. Tuo olis kyllä hyvä softa kun sillä saa kellotettua, tarkkailtua lämpötiloja ja säädettyä tuulettimen nopeutta. Ja on myös kevyt.
Ok,kiitos tiedosta.

Junior Member
_
28. syyskuuta 2008 @ 21:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rivatunerilla saa tehtyä myös kaiken saman, suosittelisin kokeilemaan jos ei ole ennen testannut...
kenni_
Junior Member
_
29. syyskuuta 2008 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dahbob:
Rivatunerilla saa tehtyä myös kaiken saman, suosittelisin kokeilemaan jos ei ole ennen testannut...
Juu näin on, ite vaan tykkäsin tosta smart doctorista.. :/
Mainos
_
__

_
Newbie

3 tuotearviota
_
6. huhtikuuta 2009 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla 64bit ultimate enkä ole moista ongelmaa huomannut.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > asus nvidia geforce gtx 260 softaongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy