User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 4.2.2026 / 17:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > tf2 ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TF2 Ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tiputin
Newbie
_
22. elokuuta 2008 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun pelaan team fortress 2 niin aina kun kuolen tai tapan niin lentää vihreetä mössöö ja totain vietereitä, nalleja, ankkoja sun muita tyhmiä tavaroita.

Olen katsonut youtubesta joitakin videoita ja olen huomannut että kun pelin hahmo räjähtää niin siitä lentää verta ja ruumiin osia ja kun olen kavereiltakin kysynyt tätä samaa asiaa niin hekin väittävät että, kun he räjähtävät niin niin verta ja ruumiin osia lentää sinne sun tänne.

Mitä minun pitäisi tehdä???
arffman
Senior Member
_
23. elokuuta 2008 @ 23:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Riippuu millä servulla pelaa, se lataa malleja ja modelleja jolloin ne veri pärskeet o korvattu niil leluilla.
tiputin
Newbie
_
24. elokuuta 2008 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä ongelma toistuu joka servulla.
Senior Member
_
24. elokuuta 2008 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo PartyMode johtuu Team Fotresin julkaisemisen vuosipäivästä loppunee kai sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Se pitäisi saada pois komennolla:

tf_birthday 0

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2008 @ 17:07

TheLucky
Senior Member

4 tuotearviota
_
24. elokuuta 2008 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm... mulla on kans samantyyppinen ongelma eli kaikilla tyypeillä on hatut ja kun kuolen tai muut kuolee lentää jotain ilmapalloja sun muuta sälää. Kokeilin tuota Tf_birtday 0 mutta ei auttanu, sama meininki jatkui. Pitääkö se laittaa jonnekkin notepadiin pääkansiossa?

The Lucky: Name tells everything ;)

"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
Senior Member
_
24. elokuuta 2008 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten sanoin, se taitaa olla kaikilla servuilla. Odotellaan huomiseen.

tiputin
Newbie
_
28. elokuuta 2008 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei aiuttanut vieläkin lentää kaikenlaista sälää.
Member

2 tuotearviota
_
28. elokuuta 2008 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ettei sul vaan ole sensuroitu versio tf2:sesta...
oletkos ostanut pelisi ulkomailta?
Junior Member

2 tuotearviota
_
28. elokuuta 2008 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Steamista ostettuna pelit sensuroidaan maiden lakien puitteissa. Näitä sitten seurataan IP-osoitteiden perusteella. Esim. Saksassa ainakin osa Steam-peleistä on sensuroituja. Suomessa ei moista sensurointia ole. Omassa TF2:ssa on ilmestynyt myös nuo hassut hatut, joita ei ole aimmin ollut. Eivät ne pelaamista haittaa, ja eihän veri ole pääasia ;)

Kyseessä on luultavasti aiemmin mainittu alkuperäisen Team Fortressin synttärit (julkaisupäivä 24.8.1996).
Senior Member
_
29. elokuuta 2008 @ 08:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja ainahan voi etsiä kaikkia komentojen joukosta sitä oikeata:

L!NK

Mainos
_
__

_
tiputin
Newbie
_
1. syyskuuta 2008 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti haxorfox:
ettei sul vaan ole sensuroitu versio tf2:sesta...
oletkos ostanut pelisi ulkomailta?

Suomesta oon ostanu orange boxsin kautta.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > tf2 ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy