User Käyttäjä Salasana  

maanantai 25.8.2025 / 20:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hyvä headset max 60e
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyvä headset Max 60e
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
PQG
Member

1 tuotearvio
_
23. elokuuta 2008 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uutta headsettiä oon hankkimassa. Jos viittisitte ehotella jotain hyviä headsettejä jotka on alle 60e.

Kiitos
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
23. elokuuta 2008 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.elektroni.fi/?product=10593

Tohon hintaan voin vain suositella noita kuulokkeita.
Voittaa varmasti kaiken maailman creative jne. "GAMING" headsetit!
Mulla saman firman HD555:set ja tyytyväinen olen!
Noita samoja mulle ehdotettiin, mutta en headsettiä silloin halunnut :D

Olen kuullut pelkkää hyvää noista, mutta omakohtaista kokemusta ei ole :/

liikeri
Senior Member
_
24. elokuuta 2008 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
valitettavasti täytyy tehdä hieman päinvastainen mielipide edellisestä. varsinkin kun kuulopuheiden perusteella antaa vinkkiä. itse omistaneena pc-151 kuulokkeet niin ostaisin jotain muuta.
+äänenlaatu alussa
+mukavat päässä
.mikki ok
- elinikä
suuri miinus että ne on 3kertaa takuuvaihdettu tuon volumesäätö vivun ongelmien takia eli se ei kestä kulutusta rupeaa aiheuttamaan hirveää rätinää. ja mitä olen lukenut niin kyseessä ei ole ollut ihan poikkeusyksilöitäkään.

nyt omistan creativen fatal1ty headsetin(n30€) ja kyllä pidän tätä kaikinpuolin parempana.
+äänenlaatu
+mukavammat päässä
+suljetut
-mikin kiinnitys alussa hankalaa.
-mikissä ei noisecancelng joten joitain taustaääniä tarttuu mukaan.

kuulopuheiden perusteella mikin kanssa ongelmia. itse en havainnut tätä.

itse en ole mikään kultakorva joten äänenlaatu plussa voidaan kyseenalaistaa. ainakin itsellä pelatessa musiikin kanssa kuulostaa hyvälle ainakin paremmalle kuin logitechin vastaavilla.
kyllä sennhaiserit kuulokkeet ovat mahatvia. mutta noi headsetit on aika kuraa.

kuitenkin summana jos näitä verrataan niin hinnassa eroa 30e eikä sennhaiserit ole millään tavalla tuplasti parempia(hintaa ei lasketa)
creativet antavat varmasti parempaa vastinetta rahoille. itse ostin nämä hetken mielijohteesta kun sennhaiserit lähti taas vaihtoon. ja nyt sennhaiserit makaa avaamattomana pöydällä.

Antec p180 corsair HX620W, Asus rampage formula, Intel c2q Q9450@3.2GHz, zalman 9500 w/o leds, 2X2GB OCZ, 8800GTS 512MB, x-fi fatal1ty Professional.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2008 @ 16:24

Member
_
24. elokuuta 2008 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä kanssa tuo Creativen fatal1ty gaming headset tms. ja ostin sen aikoinaan veikon koneesta 30? ja erittäin tyytyväinen olen.

AMD Phenom 9650 @ 3ghz, M3A78, 3GB Kingston DDR2667, 8800GTX 650\1000, Chieftec 450W
Fujitsu Siemens XA 2528-12P, 8600M GS, 3GB, WinVista ultimate, Turion TL-56 ~ 1.8GHZ
Alienware AREA-51 M17X: 8800GTX X2, 160GB, 2GB DDR2, Core2Extreme X9000 2.8ghz
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
24. elokuuta 2008 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Liikeri: plaa plaa...
Hyvä, että on joku jolla noistakin kokemusta :D
Eli ei sitten kannata noita headsettejä ostaa...

Kaverilla kanssa nuo creativet, tosin itse en tykää yhtään niiden äänen laadusta, mutta jos ei ole niin väliä/ei hae mitään hifiä, niin nuo ovat varmasti hyvät :)

Mainos
_
__

_
PQG
Member

1 tuotearvio
_
28. elokuuta 2008 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko tämmönen hyvä headset http://www.elektroni.fi/?product=11002 ??
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hyvä headset max 60e

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy