User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 3.9.2025 / 23:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > omat tekstit divx-leffaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Omat tekstit Divx-leffaan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Degra
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. elokuuta 2008 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen omalla videokamerallani kuvannut filmin, ja "kääntänyt" sen Divx-muotoon. Käyttöjärjestelmä mulla on Vista Home Premium, 64-bittinen.

Windowsin omalla Movie Makerillä ei saa kikkailtua Divx-filmin alkuun tekstitystä, eli tarkoitus olisi siis filmiin alkuun lisätä tarinan otsikko ja filmin loppuun "The End". Tekstin saa kyllä lisättyä mutta itse filmi ei toimi Movie Makerissa, eli nyt kysyisinkin onko olemassa jotain muuta softaa, millä saisi kyseisen jutskan tehtyä onnistuneesti.

En ole tällaisia aiemmin tehnyt, Googlen kautta löysin Movie Makerille sopivan ohjeen mutta ei toimi minulla. Muita hakutoimintoja käytän varmasti väärin kun en löydä sopivia linkkejä/vinkkejä.
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
25. elokuuta 2008 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten olisi ohjelmalla Subtitle Workshop?

Tallenna SubRip (.srt) muodossa.

Jos dvd-soitin tukee divx/xvid muotoja teksteineen, niin polta ne ihan vaan datana levylle.
Jos haluat tehdä niistä dvd-elokuvan, niin kokeile ohjelmaa DVD Flick.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. elokuuta 2008 @ 14:35

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > omat tekstit divx-leffaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy