Langaton hiiri telakalla
|
|
Turmio
Junior Member
|
28. elokuuta 2008 @ 13:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuli hanktittua isompi TV, joka mahdollistaa nyt elokuvien katselun ja pokerin pelauksen sohvalla löhöten, tarvitsen siis suhteellisen edullisen telakalla olevan hiiren. Vaikka minulla nyt Cretiven langallinen hiiri onkin niin olisi hyvä jos uudella hiirellä pystyisi jotenkin myös pelaamaan. Pelaan fps pelejä, mutta en netissä. Ensimmäinen etsinnässä silmiin osunut hiiri oli tämä hintaan 22.90e
|
apilas
Suspended permanently
|
28. elokuuta 2008 @ 18:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos mitenkään mahdollista niin vältä viimeiseen asti noita langattomia sätöksiä. Niistä ei ole kuin haittaa.
Yhteys ongelmat ja virran loppuminen ovat arkipäivää noiden lelujen kanssa. Tuossa viimeisin kirjoitus, jossa pettyneet omistajat valittavat jo tutuksi tulleita ongelmia:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/696513
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
|
Turmio
Junior Member
|
28. elokuuta 2008 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Ai että vedän 5m piuhan koneelta sohvalle.. Kyllä tssä nyt ihan langatonta hiirtä haetaan, kuten sanoin normihiiri minulla jo onkin
|
Turmio
Junior Member
|
29. elokuuta 2008 @ 11:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Laitetaas uusi ehdokas Löytyisikö keltään mielipiteitä?
|
apilas
Suspended permanently
|
29. elokuuta 2008 @ 14:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Turmio: Kyllä tässä nyt ihan langatonta hiirtä haetaan, kuten sanoin normihiiri minulla jo onkin
Jos sen kerta kaikkiaan on kaikkien vaikeuksien jälkeen edelleen oltava langaton niin osta mahdollisimman halpa langaton hiiri. Näin tappiota tulee kaikkein vähiten.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Turmio: Ai että vedän 5m piuhan koneelta sohvalle..
Esimerkiksi! Johdon piilottaminen maton alle on pieni miinus siitä, että yhteys kuitenkin pelaa moitteetta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Turmio: Löytyisikö keltään mielipiteitä?
Tuo on yksinkertaisesti liian kallis hiireksi. Kyseinen pulju (Elektroni.fi] on täynnä halvempia hiiriä.
7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
29. elokuuta 2008 @ 14:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan hyvin langaton toimii!!
Mulla on ollut joskus pelikäytössäkin langaton ja hyvin on toimin.
Edelleenkin on bluetooth hiiri tossa "HTPC" käytössä ja ei valittamista.
|
AfterDawn Addict
9 tuotearviota
|
29. elokuuta 2008 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti schnappi: Ihan hyvin langaton toimii!!
Mulla on ollut joskus pelikäytössäkin langaton ja hyvin on toimin.
Edelleenkin on bluetooth hiiri tossa "HTPC" käytössä ja ei valittamista.
Niin mutta langalliset on paljon parempia ja ongelma vapaita;)
Turmio: ota vaan suosiolla hiirenki vaikka Logitech MX-518 ja vedät vaan sen piuhan vaikka USB jatkojohdon avulla maton alta sinne sohfalle;)
Usko pois, että langallinen on parempi;)
Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. elokuuta 2008 @ 15:01
|
osckari
Suspended due to non-functional email address
|
29. elokuuta 2008 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos sun on pakko saaha se langaton nii osta toi MX Revolution mitä jo ehdotitkin. Mulla oli se kesätyöpaikassa hiirenä ja on paras langaton mitä oon testannu, vaikka langattomia kyllä yritänkin karttaa. Muotoilu on tosi jees ja rullat (2kpl) on tosi hyödyllisiä, esim. päärullan autoscroll-ominaisuus.
Varmaan pelaaminenkin tarvittaessa onnistuu.
Intel Core2Duo E4400 @ 2,0ghz
Club3D Radeon x1950pro 256mb heatpipe
Kingston 2gb DDR2 667mhz
ASRock 4COREDUAL-SATA2
Chieftec kotelo + 400w poweri
500GB Spinpoint F1 SATA2
Razer DeathAdder - SteelSeries QCK heavy - Sennheiser HD457
|
Mainos
|
  |
|
Turmio
Junior Member
|
30. elokuuta 2008 @ 10:12 |
Linkki tähän viestiin
|
No jopas, en uskonut että langattoman hiiren vastustus on näin kovaa. Mittasin matkan ja noin 5m tässä tosiaan nyt puhutaan. Jotenkin olen piuhan vetämistä vastaan eli kai tässä pakko on koittaa onneaan langattoman kanssa. Kiitos osckarille ainoasta kommentista langatonta hiirtä koskien!
Edit olihan schnappikin asialinjalla
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. elokuuta 2008 @ 10:17
|