User Käyttäjä Salasana  

perjantai 23.1.2026 / 08:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > hd 4850 toxic
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
hd 4850 toxic
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samovari
Suspended due to non-functional email address
_
30. elokuuta 2008 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen ajatellut tuommosen hankkia niin olisiko kenelläkään tuosta sanottavaa niin hyvää kuin huonoa tai kokemuksia. käsitykseni mukaan hintaansa nähden aika tehokas

Intel Core2Quad Q6600,Asus 8800GTX,Kingston ddr2 800mhz 4gb,Asus Commando,Seagate Barracuda 320gb,500gb Samsung spinpoint.Antec Ninehundred, Zalman 600w heatpipe,LG Dvd/rw, Samsung 226bw 22", Logitech G11, Logitech Mx518,Sennheiser pc-166, steel-pad 5L.
blindpeer
Member

2 tuotearviota
_
30. elokuuta 2008 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni ei ole käyttökokemuksia ko. kortista mutta mm. muropaketista löytyy pätevänoloinen arvostelu/vertailu:
http://plaza.fi/muropaketti/artikkelit/n...eforce-9800-gtx

blind_peer
Junior Member
_
7. syyskuuta 2008 @ 00:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!
Olen menossa ostaan nyt maanantaina uutta konetta ja näytönohjainta veilä mietin oon kahen vaiheilla sapphiren radeon hd 4850 toxic 512Mt tai sitte Asuksen Geforce 9800 GTX+.

Kumpi noista sitte on parempi? näyttäis että 9800 on paremmat speksit ku radeonilla... oonko oikeessa? onko kellään käyttökokemuksia?

Muut koneeseen tulevat osat P5Q, E8500, 4Gt cl5 dimm-kitt... onko tuo geforce yhteensopiva tuon emon kanssa?
Senior Member

2 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2008 @ 01:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällä hetkellä nuo atin kortit taluttaa nvidiaa. Eli suomeksi jos pelitehoa haluat hyvään hintaan niin tuo hd4850 on ehdoton valinta.

Kannattaa kuitenkin ostaa ihan tavallinen hd4850, ei siis tuota toxic mallia. Hintaa tavallisella hd4850 mallilla on 150e, kun taas tuolla 9800 GTX+ hintaa on noin 185 euroa.
Junior Member
_
7. syyskuuta 2008 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö tuossa toxicissa ole vähän enemmän pelitehoa ku tuossa normi 4850:ssä ja toxicia on varaa kellottaakki vielä? Oon laskeskellu että vois sijoittaa näyttikseen sen n. 175?-180?...
Senior Member

2 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2008 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toxicilla olematon saatavuus, siksi kannattaa tuo tavallinen ostaa.
Senior Member

5 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2008 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytännössä nuo ovat yhtä tehokkaita kortteja, jotkut pelit tykkäävät Atista enemmän ja jotkut Nvidiasta. Riippuu mitä pelejä pelaa kumpi kannattaa ottaa. Kummatkin ovat varmasti päteviä valintoja. Tuo Toxic sisältää toki paljon paremman coolerin kuin paska referenssiratkaisu, mutta maksaneekin reilusti enemmän.

R3humi3s
Newbie
_
9. syyskuuta 2008 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Kumpi noista sitte on parempi? näyttäis että 9800 on paremmat speksit ku radeonilla... oonko oikeessa? onko kellään käyttökokemuksia?
On kokemuksii koska mulla on evgan 9800gtx+ joka on todella nopea näytönohjain verrattuna HD4850:seen(kaverillani on tuo HD ja voitan hänet jokaisen pelin stres testissä ja crysiksen fps:ssä). Ja kaiken lisäksi radeonit kuumenevat (paitsi tuo toxic malli).... Ja vielä kaupan päälle oma 9800gtx+:ssani on todella yli kellotettava.
Senior Member

2 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2008 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti R3humi3s:
On kokemuksii koska mulla on evgan 9800gtx+ joka on todella nopea näytönohjain verrattuna HD4850:seen(kaverillani on tuo HD ja voitan hänet jokaisen pelin stres testissä ja crysiksen fps:ssä). Ja kaiken lisäksi radeonit kuumenevat (paitsi tuo toxic malli).... Ja vielä kaupan päälle oma 9800gtx+:ssani on todella yli kellotettava.
Kielenkäyttö ja tekstin ulkoasu jo kertoo että kyseessä on 13 vuotias omistautunut nVidia fani. Ei millään pahalla.

Muropaketin puolella on myös keskustelua tästä aiheesta. linkki: HD4850 vai 9800GTX+.

Lyhennettynä hd4850 on pelikäytössä tehokkaampi kortti, lukuunottamaa muutamaa nVidialle räätälöityä peliä kuten Crysis. Ja lisäksi tuo hd4850 on 40? halvempi kuin 9800GTX+.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2008 @ 21:33

Mainos
_
__

_
Junior Member
_
9. syyskuuta 2008 @ 21:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei... Kiitoksia vastauksista! otin sittenki Radeon 4870 ovarcloked mallin! :) Mutta mulle tuli uus problema! Tilasin koneen saksasta ja ku tilasin niin unohin laittaa maksuun tilausnumeron!!! laitoin vaan sen iban numeron ja swift koodin :/ Eli nyt ku ne kattoo tilille niin sinne on vaan ilmestyny 723? eikä ne tiiä mihin tilaukseen se liittyy... Mitähän mun kanttis tehä? vai osaakohan ne kattoa jotenki että se olis se mun tilaus...?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > hd 4850 toxic

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy