|
Red Alert ladattavissa ilmaiseksi
|
|
|
Pekonitri
Newbie
|
31. elokuuta 2008 @ 23:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
4. syyskuuta 2008 @ 17:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Lisään tähän että toimii myös XP:n kanssa!
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
4. syyskuuta 2008 @ 17:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Juuh, XP:llä toimii mainiosti. Kannattaa myös ladata LAN patchi tuohon, niin Multiplayer valikkoon ilmestyy Network kohta, jonka avulla voi pelata lähiverkossa tcp/ip:n kautta.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
4. syyskuuta 2008 @ 18:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisitko antaa linkin tohon LAN patchiin?
|
|
Kellopeli
Suspended due to non-functional email address
|
4. syyskuuta 2008 @ 19:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
zipbo
Newbie
1 tuotearvio
|
4. syyskuuta 2008 @ 23:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
no ni.. oishan se pitäny arvata ettei sitä olis sillon 7-9 vuotta sitten kannattanut ostaa :P
|
|
Grth
Member
1 tuotearvio
|
5. syyskuuta 2008 @ 07:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itsekin latasin pelin, vaikkakin pelin pitäisi olla jossain. Tosin saattaa olla sellaisessa kunnossa että alkuperäisillä cd:illä ei paljoa pelata.
Mutta mitä nyt lukenut olen, näyttäisi olevan hieman ongelmia saada toimimaan Vistalla.
|
|
Lada1500s
Member
26 tuotearviota
|
5. syyskuuta 2008 @ 08:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Grth: Itsekin latasin pelin, vaikkakin pelin pitäisi olla jossain. Tosin saattaa olla sellaisessa kunnossa että alkuperäisillä cd:illä ei paljoa pelata.
Mutta mitä nyt lukenut olen, näyttäisi olevan hieman ongelmia saada toimimaan Vistalla.
Mulla ainakin kaikki CoD2:sta aina MapleStoryyn on saatu toimimaan vetämällä peli XP:n yhteensopivuustilassa. :D
Emo: ASUS M4N72-E; Prossu: AMD Phenom II 955; Muistit: 4Gt Kingston 800MHz DDR2; Näyttis: ASUS Geforce 9800GTX+; Äänikortti: SoundBlaster Audigy; Virtalähde: Antec Earthwatts 500w; Kotelo: Antec Sonata III; Näyttö: LG:n 22" 22LS4D 1650x1050
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
5. syyskuuta 2008 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lada1500s:
Mulla ainakin kaikki CoD2:sta aina MapleStoryyn on saatu toimimaan vetämällä peli XP:n yhteensopivuustilassa. :D
Cod 2 ja Maplestory on tullut kuitenkin hiukan myöhemmin kuin tuo RA 1. RA 1 tuli joskus 10 v sitten ja nuo kaksi taas ehkä 5 v sitten joten siinä on pienoinen ero. Ja kaikki pelit saa suunnilleen toimimaan millä tahansa windowsilla jos vain tietää mistä etsii...
+ Eli sain tuon pelin muuten toimimaan, mutta äänet eivät jostain syystä kuulu. Mistä voisi johtua?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2008 @ 16:14
|
|
Mainos
|
  |
|
|
joonasyri
Newbie
|
6. syyskuuta 2008 @ 20:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo, Onpa EA jalomieliseksi heittäytynyt. Olen itsekin tuon pelin ladannut. Hyvä peli, en muuta sano.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. syyskuuta 2008 @ 20:40
|