User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 23:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > 22 näyttö ps3seen josta 1080p
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
22 näyttö ps3seen josta 1080p
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
fyr81
Newbie
_
1. syyskuuta 2008 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!
eli olen etsimässä 22" näyttöä johos sais 1080p järkevään hintaan
olen löytänyt 2 kpl jossa toimis mutta löytyykö lisää??

Eli nää on ne mitä olen jo löytänyt:
acer X222W http://www.youtube.com/watch?v=J8iSnfXYLwU&feature=related
benq x2200w http://www.youtube.com/watch?v=D9vKIu4JZss

Toinen kysymys:
onko 24" näytössä jossa 1080p ja 22" näytössä jossa 720p iso ero?
meinaa eikö se suuri ero tule vasta isommissa näytöissä?!?
eli kannattaako 24" näytöstä maksaa paljo enemmän? kun noita 22" saa jo aika hyvään hintaan.
jos on mielessä joku hyvä näyttö just ps3 köyttöön hintaan 200-300e niin ehdotuksia otetaan vastaan mielellään.

Kiitoksia vastauksista.
Member

1 tuotearvio
_
10. syyskuuta 2008 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä ihmettä sä noin pienestä ruudusta maksat full-hd lisää? Et erota edes viiden sentin päästä normi hd:ta ja full-hd:ta toisistaan noin pienellä, kun sitä ei tahdo huomata edes 40" töllössä.

Asus P5B Deluxe WiFi-AP/Intel Core 2 Duo E6600/Kingston ValueRAM 800MHZ DDR2(4096Mt)/Club 3D GeForce 8800GTX/Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer
Senior Member

2 tuotearviota
_
10. syyskuuta 2008 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
riippuu katseluetäisyydestä, itse pelaan metrinpäästä 24" ja kyllä sen erottaa.

Ostetaan. Risa tai "vikaantunut" PS3. Mieluusti sellainen joka ei ole esimerkiksi jäänyt katepillarin alle...
alakoo
Member

8 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2008 @ 10:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse pelaan 2-3m etäisyydellä 22" näytöllä enkä ole vielä suurempaa kaivannut, mutta jos on mahdollisuutta päästä kauemmaksikin niin fullhd-resoiset ovat kyllä hintansa arvoiset, tuo 24" saattaa tosin olla turha väliinputoaja kokoluokassaan.
Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2008 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pah 24" on just hyvä, kun on tottun käyttää 22" niin parituumaa on WOW!

Ostetaan. Risa tai "vikaantunut" PS3. Mieluusti sellainen joka ei ole esimerkiksi jäänyt katepillarin alle...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > 22 näyttö ps3seen josta 1080p

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy