User Käyttäjä Salasana  

lauantai 24.1.2026 / 01:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > tietokone ei löydä näyttistä!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone ei löydä näyttistä!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Dimsum84
Suspended due to non-functional email address
_
7. syyskuuta 2008 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro! Tämmönen probleema et tietsikka ei löydä näytönohjainta ollenkaan. Eikä myöskään mikään ohjelma pysty löytämään tätä. Kone: Compaq Evo N1020v, Xp Pro Sp3 just asennettu. Enkä ole muulloin ollut tän koneen kans tekemises et ei hajuakaan näyttiksen merkistä. ps. uudelleen käynnistys ei auta.. Toinen probleema et juuri asennettu sp3 ei tukenut suomenkieltä, eli onko mitään suomenkielipaketteja xp:lle tarjolla missään? Ja jos on niin linkkejä kiitos.. Moi!
AfterDawn Addict
_
7. syyskuuta 2008 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Update toiminto ohjaa suomenkielisille sivuille jos käyttis on suomenkielinen. Kokeile gpu-z ohjelmalla katsoa mikä näyttis sulla on.
Poista se englanninkielinen sp3 ennenkuin asennat suomenkielistä. Ohjauspaneelista Lisää/poista sovelluksella onnistuu poistaminen kun laitat täpin näytä päivitykset ruutuun.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. syyskuuta 2008 @ 20:07

Dimsum84
_
7. syyskuuta 2008 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitin aikaisemmin tänään mainitsemaasi ohjelmaa, mut ei löytäny mitään koneelta. Asensin tänään koko setin eli xp pro sp3. Jotkin asetukset asennuksen aikana sai laitettua suomeksi mut käyttis silti on englanniksi. Lataan juuri sp3 suomen editionia, eli pelkkä sp3 päivitys. Saanko koko paskan suomeksi jos vielä asennan sen tähän päälle, vai mitä mun pitää tehdä?
AfterDawn Addict
_
7. syyskuuta 2008 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttis ja päivitykset pitää olla samankielisiä. Tuolta saat näyttiksen ajurit.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/Tec...vOID=1093#11360
Dimsum84
_
7. syyskuuta 2008 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No saanko mä sitä käyttistä muutettua suomeks mitenkään? Ja mistä mä tiedän minkä merkin ajurit mä lataan, ku en tiedä sitä merkkiä..
AfterDawn Addict
_
7. syyskuuta 2008 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et saa käyttistä suomenkieliseksi muuten kuin ostamalla sellasen. Mä laitoin linkin, siitä lataat ja asennat graphic ajurin. Se on ylin.

Tuolta löydät tiedot koneestas.

http://h18000.www1.hp.com/products/quick...a/11455_na.html

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. syyskuuta 2008 @ 21:30

Mainos
_
__

_
Dimsum84
_
7. syyskuuta 2008 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti vastauksistasi!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > tietokone ei löydä näyttistä!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy