User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 24.8.2025 / 15:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > terabittistä kovalevyä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
terabittistä kovalevyä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
KVKTO
Newbie

2 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2008 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen jo hieman kyllästynyt näihin kahteen, 3v vanhaan 50gb kovalevyyn, joten ajattelin vähän päivitellä niitä. Eli hankinnassa olisi joku hyvä hinta/laatu-suhteinen terabittinen kovalevy.

Olen ajatellut ostaa Samsung Spinpoint F1 1TB SATA 3.0 Gb/s, mutta haluan kuulla vähän muita mielipiteitä ja vaihtoehtoja ennen ostoa.
AfterDawn Addict

9 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2008 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samsungin kovot on kyllä hyviä;)

itellä on samsung t166 500GB ja olen tyytyväinen.

Joten suosittelen ite tuota samsungia;)

Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
Senior Member

32 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2008 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Iteltä löytyy Samsung spinpoint f1 750giganen, eli ominaisuuksilta sama kuin tuo mitä olet ostamassa ja hyväksi voin kehua. Performance on perus 7200rpm laatua, ääni ja yleinen resonointi on erittäin vähäistä sekä käy myös ~7C viileempänä kuin Seagate barracuda 7200.8 malli :)

Tilaukseen vaan :)

Member
_
14. syyskuuta 2008 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on juurikin tuo samsungin teranen kovo ja olen ollut tyytyväinen.
Tuo on erittäin hiljainen ja taattua samsung-laatua. Siirtonopeus on kiitettävä.

Hinnat ovat nykyisin sen verran alhaalla että kannattaa jo hankkia ainakin 500:nen kovo. Eikä teraisenkaan hinnat ole enää korkealla.

Suosittelen!

Thermaltake Soprano DX VE7000BNS|Asus P5B|Be Quiet! Straight Power 600W|Intel Core 2 Duo E6750 @2,66 GHz, cooled by: Noctua UN-H12P|4x A-data 1 Gb 800 MHz|Inno3d GeForce 8800 GTX|Samsung DVD+/-R/RW DL|Seagate 320Gb + Samsung 1Tb + Buffalo 1 Tb hard drives|Benq G2420HDBL|Steelpad 5L|Logitech MX518|Sennheiser HD555|IBM KB-8926
apilas
Suspended permanently
_
14. syyskuuta 2008 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KVKTO:
Olen jo hieman kyllästynyt näihin kahteen, 3v vanhaan 50gb kovalevyyn, joten ajattelin vähän päivitellä niitä. Eli hankinnassa olisi joku hyvä hinta/laatu-suhteinen terabittinen kovalevy.

Joo ei kannata noin suurta ostaa. Aivan liian paljon hutta tilaa. Sanoisin, että tuollainen 350-500giga kokoinen kannattaa hankkia. Voisin taas luetella tukun syitä, mutta painavin on se, että ei ole mitään järkeä säilyttää esim. 800gigaa tavaraa kovalla, koska jos se menee rikki niin silloin kaikki on mennyttä. Toiseksi kun tilaa ei ole aivan ylen määrin niin silloin ei tule imuroitua kaiken maailman roskaa kovalle.

7900GTO 512mb T.S.A SANCTI
Mainos
_
__

_
KVKTO
Newbie

2 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2008 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No joo, kyllä se 500gb riittäisi, mutta hyvä tietää, että nuo Samsungit ovat hyviä. Täytyy sijoittaa enemmän rahaa PS3:n ulkoiseen kovalevyyn, jotta saan tallennettua paljon ohjelmia, pelejä ja mediaa.

Kiitoksia vastauksista.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. syyskuuta 2008 @ 22:25

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > terabittistä kovalevyä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy