Topfield-ongelma: DCM INFO - Service list is updated
|
|
Jones76
Newbie
|
21. syyskuuta 2008 @ 12:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Minun Topfield TF100C digiboxi on yhtäkkiä alkanut tuomaan ruutuun "pop-up ikkunan" joka ilmoittaa että "DCM INFO Service list is updated". OK:ta klikkamalla se lähtee pois mutta tulee pian takaisin. Häiritsee tosi pahasti töllön katselua. Onko jollakin tietoa mistä tässä on kyse?
|
Epak
Newbie
|
21. syyskuuta 2008 @ 14:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Täällä podetaan samaa ongelmaa, eikä ratkaisua tunnu löytyvän sitten millään. Jumalattoman ärsyttävää.
|
Jake285
Junior Member
2 tuotearviota
|
23. syyskuuta 2008 @ 11:20 |
Linkki tähän viestiin
|
sama vika, kertokaapas onko tullu minkäänlaista ratkaisua?
DFI Lanparty Jr. p45 | Q9450@3.5Ghz | NH-C12P | OCZ Reaper 2*2gt | HD4870 | 2x500gb f1@raid0 | Vista ultimate 64 | Zalman zm 600-hp | Antec 180 mini
|
Turmio
Junior Member
|
25. syyskuuta 2008 @ 21:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama ongelma täälläkin! Todella ärsyttävää, joten ratkaisua kaivataan!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. syyskuuta 2008 @ 21:05
|
Late_83
Suspended due to non-functional email address
|
25. syyskuuta 2008 @ 23:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä alkoi voice ja pari muuta kanavaa näkymään mitä ei ennen näkyny. niin sen jälkeen alkoi sama teksti näkymään näytöllä.Et onkohan jotain tuol tekemistä asian kanssa!?
|
Jones76
Newbie
|
26. syyskuuta 2008 @ 16:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Nonni, selvittelin asiaa Topfieldiltä
Eli kysymys on heidän mukaansa digiboxien päivitysongelmasta, ja se on tällä hetkellä aktiivinen Kemi/Tornio/Rovaniemi -akselilla, Soneran tehdessä päivityksiään. Aikaisemmin ollut ongelmaa etelän verkoissa. Pitäisi ratketa ihan näinä päivinä, eri valmistajien ja eri boxien päivitykset menevät sekaisin.
Boxin vaihto uuteen samanlaiseen ei auta. Edellisessä mallissa ongelmaa ei ollut. Ei varmaan täksi viikonlopuksi korjaudu, mutta seuraavaksi kyllä.
|
Turmio
Junior Member
|
26. syyskuuta 2008 @ 17:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos tiedosta!
|
Turmio
Junior Member
|
12. lokakuuta 2008 @ 14:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä ole ongelma poistunut vielä mihinkään. Way to go Sonera!
|
Jake285
Junior Member
2 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2008 @ 18:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Turmio: Eipä ole ongelma poistunut vielä mihinkään. Way to go Sonera!
pikkusen raastavaa kattoa telkkaria, onneks katon koneelta melkeen kaikki mutta ärsyttää tuo kyllä, saiskohan toisen boksin tilalle.
DFI Lanparty Jr. p45 | Q9450@3.5Ghz | NH-C12P | OCZ Reaper 2*2gt | HD4870 | 2x500gb f1@raid0 | Vista ultimate 64 | Zalman zm 600-hp | Antec 180 mini
|
gona2
Suspended due to non-functional email address
|
12. lokakuuta 2008 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
joo samaa saatanan ongelmaa ollut jo monta viikkoa onko kenelläkään ratkaisua siihen
|
Jones76
Newbie
|
13. lokakuuta 2008 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla ongelmaa ei enää ole esiintynyt viikkoon. Soitelkaapa Topfieldille, siellä oli ainakin minun soittaessa varsin puhelias huoltomies joka kirosi Soneraa alimpaan helvettiin. Ehkä hän osaa neuvoa asiassa. http://www.topfield-finland.com/fi/tuotetuki/ tuolta löytyy puhelinnumero, siellä on yhteydenotto-välilehdellä myös lomake jossa saa antaa palautetta.
|
Mainos
|
  |
|
kivinter
Newbie
|
29. lokakuuta 2008 @ 11:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Topfield vastaa....
Hei!
Kyseinen ongelma on havaittu Topfield 100C digiboksilla Soneran kaapelissa
Pohjois-Suomessa. Käyttöongelmia aiheuttanut syy on selvinnyt ja pyrimme
ratkaisemaan ongelman mahdollisimman pian.
|