Huomasin tossa pari päivää sitten että tuli levyn lukuvirhe. Kone ei käynnistynyt odottelin pari tuntia poweri ja johdot irti seinästä ja koitin uudelleen ja kone toimi mutta hitaamman puoleisesti ei hajuakaan mikä se voisi olla paitsi että joskus se vie minut tohon c aseman tarkistus kohtaan eli käynnistyksen yhteydessä se vie minut tuohon että c asema pitäisi tarkistaa sinulla on 10 sekunttia aikaa estää tarkistus ja kun se tarkistaa sen se jumittuu sinne viimeisille tarkistus kohdille. Ja äänet alkoivat särisemään kuulokkeissa. Kuulokkeet on tarkastettu toisessa koneessa ei särise. Koneessa on nyt kyllä jotain häikkää. T:Exaiter
Uuh En kylläkään löydä kovonin scannaus ohjelmaa... ST3320620AS On mun kova levy eli Seagate Technology - Barracuda 7200.10 SATA 3.0Gb/s 320-GB Hard Drive Tuollainen jos joku olisi avullinen ja auttaisi etsiskelin 2 tuntia ilman tulosta.. T:Exaiter
Download SeaTools for Win now klikkaus
Vieritä sivu alas ja "I accept" klikkaus
Download now klikkaus niin sieltä se exe-paketti alkaa tulemaan kun laitat "tallenna". Paketti menee varmaan työpöydälle. Kaksoisklikkaus ja asennus lähtee. "Lontoonkieltä" täytyy osata.
EDIT: Käynnistä ohjelma, laita kovon kohdalle kruksi ja sitten valikosta Basic tests. Voit ekaks vaikka laittaa sen SMART checkin, jos se näyttää Drive Statuksen kohdalla SMART-pass, sen jälkeen Basickistä Long Drive Self Test ja kun se on sen tehnyt, niin sieltä Helpin alta löytyy View log file. Tallenna se nimellä sinne oletushakemistoon. Katotaan mitä ilmoittaa.
Mä en vielä osaa laittaa esimerkkiä, mitä siellä voi lukea, koska mun oma kone tekee sitä testiä parasta aikaa molemmista kovoista.
EDIT2: Ei tartekka nimetä, se se nimeää testit ite, kun se on tehnyt ne.
Anna sen Long Drive... mennä vaikka yön yli, tuntuu kestävän!
Jos sulla korppuasema löytyy (vaikka lainaksi) tai viitit poltta cd:n, niin DOD versio on suositeltavampi.
Kovon viat kun voivat saada winukan pieleen (tai lataus/purku menee vialliseen kohtaan) ja toi segaten ohjelma ei pelitä winukasta oikein.
Jos se DOS versio ei tee suoraan boottaavaa diskettiä, niin Alusta... disketille ja ruksi 'Luo MS-Dos käynnistyslevyke' johon Seagten tavarat kopsaat.
Segate on kyllä hyvin ohjeistanut asiansa.
USB muistitikku on myös ehjä paikka imuttaa, purkaa ja käynnistää tiedostoja.
Juu parhaillaan tarkastaa minun pelimyllyä mutta saa nyt nähdä onko tuosta kovosta mihinkää enään.. Sitten ostan uuden varmaankin jos ei ole. Koska sen verran hyvä kone on ollut. Ensimmäinen vika tuossa koneessa. Mitäköhän niitä uusia on tullut kun etsiskelen uutta kummiskin koska tuo vika on kuulemma pahaa luokkaa. T:Exaiter