Olen tässä kattellu, että millaisen emolevyn hankkisin. Se olisi jokin P5Q mallinen, mutta kannattaako perus peli ja pieniin kellotustarpeisiin ostaa yli 178e emolevyä, joka olisi tällainen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=33280
...vai riittääkö joku halvempikin P5Q?
Useissa noissa Verkkokauppa.comin P5Q emolevyissä, tuossa kalleimmassa 254e hintaisessakin on "Audio: 8-kanavainen HD-audio (AD2000B)", josta en tykkää yhtään koska tuo AD-äänipiirisarja on mielestäni niin turha verrattuna RealTekin ACL, jossa on luultavasti monipuolinen äänien säätöekvalisaattori (ikivanhassa MSI:n emolevyssäkin oli joku RealTek ACL ja tykkäsin siitä säätömahdollisuuksien vuoksi enemmän kuin esim näistä "AD2000B" sössöistä.
jos tarvetta Crossfireen tai kahteen LAN-kaapeliin niin miksei ostaisi tuota P5Q WS emoa.
Jollei ole tarvetta kyseisille jutuille , kuten itselläni, niin valitse P5Q emo.
Ja itse olen en ole viimeisessä kolmessa koneessa käyttänyt emon omaa integroitua äänipiiriä, koska omistan X-Fi Platinumin, niin kyseisestä ominaisuudesta itselläni ei ainakaan ole kokemuksia.