User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 16.11.2025 / 23:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bluetooth ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bluetooth ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
23. syyskuuta 2008 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on WinXP ja SP3 ja Bletooth ei toimi.

Mulla on itse Bluetooth ja siihen kuuluva pieni asennuslevy, siis se levy on sitä pienkokoa.

Koneeseen liitän Bluetoothin ja sitten tulee tämmöinen ikkuna:

Laitan asennuslevyn...mitään ei tapahdu, joten koitan painaa Seuraavaa, tulee tämä:

No, sitten kun se on ettinyt tulee aina tämä:

Mulla on ollut aikoja sitten kaverilta lainassa Bluetooth ja silloin minulla oli SP2 ja toimi hyvin... joten veikkaisin tyhmillä aivoillani että vika on Service Pack 3:ssa.

Miten voisin saada tämän Bluetoothin toimimaan? Ja voiko tuon SP3:sen poistaa turvallisesti? Älkää haukkuko minua tämän kysymykseni takia (Suomi24:ssa se tehtiin jo) ;)

Ai niin, kamun Bletoothiin ei tarvinnut mitään asennuslevyä.

Kiitos avusta!

Junior Member
_
23. syyskuuta 2008 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mk993:

No, sitten kun se on ettinyt tulee aina tämä:

tukis
Suspended due to non-functional email address
_
23. syyskuuta 2008 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisit kokeilla tuota
http://digiex.net/drivers/153-driver-iss...ows-xp-sp2.html

Lataa linkistä
"Attached Files
BluetoothXP.zip (248.0 KB, 24531 views)"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2008 @ 19:06

Junior Member
_
23. syyskuuta 2008 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten hyvä, mutta readme:ssä sanotaan että "Driver for ISSCEDRBTA Bluetooth Dongle in Windows XP SP2"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2008 @ 20:13

tukis
_
23. syyskuuta 2008 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei taida SP3 ajureita löytyä vielä tai koskaan suurimmalle osalle laitteita.
Junior Member
_
23. syyskuuta 2008 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinpä, onko mahdollista poistaa SP3? Tahtoisin ton SP2:sen takas, se oli parempi.

Mainos
_
__

_
tukis
_
23. syyskuuta 2008 @ 20:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjauspaneeli -> Lisää tai poista ohjelmia
Laita rasti ruutuun "Näytä päivitykset"
http://support.microsoft.com/kb/950249

Suurin osa laitteista toimii SP2 tai vanhemillakin ajureilla myös SP3:ssa. En ole seurannut onko ollut yleensäkään ongelmia SP3:lla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2008 @ 20:47

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > bluetooth ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy