User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.7.2025 / 16:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > logitech z cinema äänet tv:hen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Logitech Z Cinema äänet TV:hen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Juze_82
Junior Member
_
24. syyskuuta 2008 @ 00:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka saan kytkettyä kyseisen Logitechin Z Cinema 2.1 setin LCD televisioon? Laitehan kytketään tietokoneeseen USB johdon kautta, mutta jos LCD telkus ei ole USB liitäntää. Onko olemassa USB-RCA sovitinta??
Lantsa
Member
_
25. syyskuuta 2008 @ 00:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseisestä setistä löytyy sisääntulo muita äänilähteitä varten, joten jos telkkarista löytyy RCA liittimet, voit viedä äänen Z-Cinemaan esimerkiksi tällä kaapelilla:

http://www.ostokset.fi/pd/e9c67f52/

Luulisin, että on myös mahdollista viedä ääni telkkarin kuulokeliittimestä tällä:

http://www.ostokset.fi/pd/21357c43/

Surround ääni ei kuitenkaan ilmeisesti toimi muuten kuin tietokoneeseen kytkettynä.

[Intel Q9450 @ 3,2GHz + Noctua NH-U12P][Asus P5E X38][MSI HD4870 OC 512MB 780/4000MHz][WD 640GB AAKS][Antec P182 + Corsair HX520W][Vista Home Premium 64-bit]
MakeMonro
Newbie
_
31. lokakuuta 2008 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen myös hankkinut tämän laitteen ja ihan pelikäyttöön xbox360:sen kanssa ja ostin edellisen viestin mukaan myös yllä mainitun johdon.
Noh laitoin ne kiinni toisen kaijuttimen input jackiin ja sen punaisen ja valkoisen pään tv:n taakse jonne luultavasti ne pitääkin mennä ainakin siellä on sellaiset johon ne mahtuu ja niissä on samat väritykset.
Noh käynnistin systeemin ja kaikki tuntui toimivan ohjaimesta lähtien sillä lcd ruudussa näkyi volume palkit ja vaihdoin tietysti moodin aux kohtaan sillä usb ei toimi..mutta ongelmahan tässä on että kaiuttimista ei tule silti ääntä?
Olen todella amatööri näitten asioiden kanssa ja voi tietysti olla että olen tehnyt jotain väärin? mutta uskoakseni ymmärsin kyllä oikein miten ne johdot pitäisi laittaa mutta jos en niin olisiko joku niin hieno ihminen että vähän auttaisi ihmistä hädässä :).
Minun tv on LG:n 26 lcd ja itse pistin component in kohtaan punaisen ja valkean pään.
Minun tv on LG:n 26 lcd ja itse pistin component in kohtaan punaisen ja valkean pään vai eikö minun tv:ssä sitten ole sellaista paikkaa mihin sitä laittaa?.
Jos näin on niin mikä johto minun sitten täytyisi hankkia tai adapteri?.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2008 @ 15:25

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > logitech z cinema äänet tv:hen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy